Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Kι αρχίζει «συζήτηση» περί καταστατικών αρχών κι αν είναι 50+1 ή αρκεί πλειοψηφία…;


ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΡΕ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ...
…γιατί όπως φαίνεται έχω δίκιο, καλά βλέπω, σωστά παρατηρώ.
Αφού:
« Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο Γ. Παναγιωτακόπουλος αναγνώρισε στο πρόσωπο του Σωκράτη Ξυνίδη το νέο γραμματέα του κόμματος, αφήνοντας ωστόσο αιχμές καθώς είπε ότι "δεν χρειάζεται πιστή τήρηση του καταστατικού".»
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=95055
Και ασφαλώς ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος που ξέρει όσο κανένας άλλος το καταστατικό, γνώριζε ότι παραπλανούσε συνειδητά και σκόπιμα τους πάντες όταν με τη δήλωσή του υπονοούσε ότι δεν τηρήθηκε το καταστατικό.
Και πολύ ασφαλέστερα ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος ήξερε πολύ καλύτερα από εμένα πόσοι και ποιοι ήταν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν αυτό το «μικρό» λάθος του, αυτήν την «παραδρομή της γλώσσας βρε αδελφέ», προκειμένου να μεταδώσουν στα ΜΜΕ όσα αυτή την ώρα μεταδίδουν… Γι αυτό το λόγο άλλωστε έγινε και η δήλωση.
Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, να ευχηθώ στον κ. Παναγιωτακόπουλο και την παρέα του καλή ευόδωση των προσπαθειών τους, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
Και μέχρι τη στιγμή που ο Παναγιωτακόπουλος δηλώσει δημοσίως και ξεκάθαρα, αν το κάνει, ότι τα όσα περί καταστατικού ισχυρίστηκε είναι ανυπόστατα και ψευδή, η άποψή μου στο προηγούμενο ποστ για εκτίμηση και σεβασμό στο πρόσωπό του ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
MEA CULPA θα έλεγε ίσως ο Ανδρέας.
alzap


Δεν υπάρχουν σχόλια: