Ανησυχία επικρατεί στα στελέχη των καναλιών εν όψει της εφαρμογής του νέου φόρου στη διαφήμιση 20% από την 1η Ιανουαρίου του 2012. Βλέποντας τη διαφήμιση να μειώνεται, τρέμουν μπροστά στην... εφαρμογή ενός νέου φόρου που θα τους στερήσει έσοδα από τα ταμεία τους, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη λειτουργία και τη βιωσιμότητά τους. Μάλιστα όσο η νέα κυβέρνηση καθυστερεί να ορίσει τον αρμόδιο για τα ΜΜΕ, ώστε να υπάρχει συνομιλητής, τόσο η αγωνία χτυπάει κόκκινο για το τι μέλλει γενέσθαι!
enimerosi24.gr
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011
Τρέμουν τα κανάλια στην εφαρμογή του 20% στη διαφήμιση...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου