Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Πέρασε το ρουσφέτι του βουλευτή στον ΟΑΔΥΚ ελέω...διαδοχής στο ΠΑΣΟΚ!...



Σάλος έχει προκληθεί με την τοποθέτηση του νέου γενικού διευθυντή στον Οργανισμό Ανάπτυξης Δυτικής Κρήτης...
Σε μείζον εσωκομματικό ζήτημα για το ΠΑΣΟΚ έχει εξελιχθεί η τοποθέτηση διευθυντή στον ΟΑΔΥΚ!Παρά τις αρχικές αντιρρήσεις της διοίκησης και του κ.Καρούντζου, προχώρησε ο διορισμός του κ.Μπατζέλη στη θέση του ...
νέου γενικού διευθυντή του οργανισμού με εντολή από την (μεταβατική) κυβέρνηση! Το θέμα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στα Χανιά και όχι μόνο αφού όπως είχε δημοσιεύσει το CRETALIVE από τις 7 Νοεμβρίου(εδω) είναι έντονο το παρασκήνιο που συνδέεται άμεσα και με τη...διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ.

Ενώ όλα έδειχναν ότι η τοποθέτηση του διευθυντή που είχε 'παγώσει' εξαιτίας της αλλαγής κυβέρνησης τελικά η επιμονή του κ.Βαλυράκη που ζητούσε να επιλεγεί άμεσα ο διευθυντής...πέρασε αφού οι κ.Χρυσοχοϊδης και Μωραϊτης δεν θέλησαν να του χαλάσουν χατίρι! Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΔΥΚ είχε αποφασίσει αρχές Νοεμβρίου ομόφωνα να μην τοποθετήσει τον κ.Μπατζέλη (μάλιστα ήταν αρκετά πίσω στην αξιολόγηση γιαστη διαδικασία κατάθεσης των αιτήσεων στο opengov) εξαιτίας της κυβερνητικής κρίσης τότε και της αλλαγής που έγινε.

Μεσολάβησε ένα επεισόδιο μεταξύ του κ.Βαλυράκη και του κ.Καρούντζου ο οποίος πιέστηκε να προχωρήσει στην τοποθέτηση του διευθυντή....
Ζήτημα πολιτικής αξιοπρέπειας έθεσε τότε ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης με αφορμή το τηλεφώνημα που δέχθηκε από το Χανιώτη βουλευτή. Εκεί έδειχνε να σταματά το πράγμα...Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έδωσε εντολή να γίνει η τοποθέτηση. «Εδώ ο κ.Χρυσοχοϊδης ξέχασε ότι είναι...μεταβατικός υπουργός.

"Μάλλον κοιτάζει περισσότερο την προεδρία του ΠΑΣΟΚ" λένε στα Χανιά σχολιάζοντας σκωπτικά την εντολή του υπουργού. Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΔΥΚ που συνεδρίασε υπάκουσε στην υπουργική εντολή και ενέκρινε την απόφαση τοποθέτησης του νέου διευθυντή, απόφαση την οποία καταψήφισε η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου κ.Λιονή η οποία εκφράζει εν πολλοίς και τις απόψεις του κ.Όθωνα που από την πρώτη στιγμή διεφώνησε με την επιλογή αυτή!

Ο κ.Καρούντζος όταν ερωτήθηκε χθες δεν θέλησε να σχολιάσει από τις Βρυξέλλες όπου βρίσκεται. Θυμίζουμε πάντως ότι αρχές Νοεμβρίου είχε κάνει σκληρές δηλώσεις. "Έχω μάθει να σέβομαι τους θεσμούς και τους βουλευτές της Κρήτης. Είμαι όμως
ένα πρόσωπο με πολιτική άποψη, άσχετα αν είμαι διορισμένος. Ο σεβασμός είναι κάτι που απαιτείται από τους άλλους, αρκεί βεβαίως πρωτίστως να τον έχεις ο ίδιος. Οι μέρες είναι κρίσιμες και τα πολιτικά πρόσωπα δεν πρέπει να κάνουμε λάθη, σε όποιο πόστο και αν είμαστε. Η συγκεκριμένη πολιτική συγκυρία δεν μου επέτρεπε να τοποθετήσω οποιονδήποτε, οπουδήποτε. Είναι θέμα αρχής και δημοκρατίας. Σέβομαι τους πάντες, όμως για θέματα που θ' απολογηθώ εγώ ο ίδιος και θα είμαι μόνος μου, χωρίς πλάτες, έχω την πολιτική ευθύνη. Είμαι άνθρωπος νηφάλιος, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι σε ένα πολιτικό σύστημα υπάρχουν
πιέσεις. Απλά, όταν θεωρήσω ότι κρίνεται η αξιοπρέπειά μου απέναντι στην κοινωνία, κρατώ τη θέση μου και δεν σκύβω το κεφάλι. Παίρνω την πολιτική ευθύνη και τις περισσότερες φορές με έχει επικροτήσει η κοινωνία της Κρήτης". τόνισε
Ο Γενικός Γραμματέας ζήτησε τις αρχές Νοεμβρίου από το διοικητικό συμβούλιο να αναλάβει τη λήψη της σχετικής απόφασης, κάτι που έγινε ομόφωνα αποδεκτό. Κάπου εκεί δέχθηκε το τηλεφώνημα από το βουλευτή, και σύμφωνα με τον ίδιο, απειλήθηκε ακόμη και με καταγγελία στον πρωθυπουργό.
"Διένειμα στα μέλη του Δ.Σ. του ΟΑΔΥΚ το βιογραφικού του υποψήφιου διευθυντή. Πρόκειται για σοβαρό άνθρωπο, ο οποίος έχει δώσει δείγματα γραφής στο παρελθόν και μάλιστα συνεργαστήκαμε όταν βρίσκονταν στο Λιμενικό Ταμείο Χανίων. Συνέπεσε η ημερομηνία διεξαγωγής του Δ.Σ. του ΟΑΔΥΚ με την αλλαγή της κυβέρνησης και τις πολιτικές εξελίξεις. Ποιος θα πάρει το κόστος ή το ρίσκο της τοποθέτησης τη στιγμή που ανά πάσα στιγμή θα έχουμε άλλον πρωθυπουργό ή υπουργό ή ακόμα κι εγώ δεν ξέρω αν θα είμαι στη θέση μου. Θα έπαιρνα λοιπόν ένα μεγάλο προσωπικό ρίσκο που θα προκαλούσε και αντιδράσεις
στο Δ.Σ. του Οργανισμού. Πρότεινα λοιπόν να περάσει η εβδομάδα αυτή και να συζητηθεί το θέμα και πάλι στο επόμενο Δ.Σ."...

cretalive.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: