Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Αποχωρεί από την πολιτική η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ροδούλα Ζήση...



Δεν θα είναι υποψήφια στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές η Αντιπρόεδρος της Βουλής Ροδούλα Ζήση. Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ροδούλα Ζήση που έχει θητεύσει σε διάφορες θέσεις ευθύνης όπως Υφυπουργός Οικονομικών, Υφυπουργός στο ΠΕΧΩΔΕ, Αντιπρόεδρος της Βουλής και...


με αντίστοιχες θέσεις ευθύνης σε διάφορα κομματικά όργανα του ΠΑΣΟΚ, από το Βήμα της Βουλής χθες αφού ευχαρίστησε το λαό της Μαγνησίας για την στήριξή του σε όλη αυτή την πορεία προανήγγειλε εμμέσως πλήν σαφώς την απόφασή της να μην είναι υποψήφια σε αυτές τις εκλογές και παράλληλα τόνισε «Είχα, έχω και θα έχω πάντα υψηλό αίσθημα ευθύνης από όποιο μετερίζι ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, το κόμμα μου, ορίσει να συνεχίσω αυτόν τον αγώνα. Η πορεία μου είναι τα δείγματα γραφής που εσείς γνωρίζετε. Σας παρακαλώ να με κρίνετε αυστηρά. Οι σχέσεις ειλικρίνειας, αξιοπιστίας και συνέπειας με τους συμπολίτες μου είναι για μένα καταξιωμένες και ανεκτίμητες. Είμαι παρούσα στην πολιτική ζωή του τόπου, στηρίζω τον αγώνα της δημοκρατίας, της ανάπτυξης, στηρίζω το ΠΑΣΟΚ σ’αυτόν τον εκλογικό αγώνα με όλες μου τις δυνάμεις και πιστεύω σ’αυτό που είπε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, στην ενότητα, στην αξιοκρατία, στην ανανέωση, στην αξιοπρέπεια και στη νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων και της δημοκρατικής παράταξης...

taxydromos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: