Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

«Ο Χριστόδουλος είναι σε θανάσιμο κίνδυνο» Σ.Ξηρός: Η 17 Νοέμβρη έχει τελειώσει

Σ.Ξηρός: Η 17 Νοέμβρη έχει τελειώσει
Ο Σάββας Ξηρός   (Φωτογραφία:  Eurokinissi )

Αθήνα
«Η 17 Νοέμβρη έχει τελειώσει, δεν υπάρχουν ασύλληπτα μέλη» δήλωσε την Πέμπτη μέσα από τη φυλακή ο καταδικασθείς για την υπόθεση της 17 Νοέμβρη Σάββας Ξηρός. «Το μόνο ασύλληπτο μέλος είναι το χέρι μου που ακρωτηριάστηκε» είπε, ενώ για τον αδελφό του υποστήριξε πως «βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο».

«Η οργάνωση τελείωσε. Δεν υπάρχει η 17 Νοέμβρη. Σκόρπισε, τέλειωσε αυτό το παραμύθι. Η οργάνωση δεν ήταν οργάνωση λαϊκών τιμωρών, ήταν ένοπλη προπαγάνδα» ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98,9.

Στην ερώτηση πού βρίσκεται ο Χρ.Ξηρός, απάντησε: «Δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω. Ο άνθρωπος διατρέχει έναν θανάσιμο κίνδυνο».

Επίσης, δεν θέλησε να σχολιάσει το βίντεο και την επιστολή-μανιφέστο του Χρ.Ξηρού. «Είναι ένα ζήτημα το οποίο εμένα προσωπικά με έχει πικράνει, αλλά δεν μπορώ να πω τους λόγους και τις αιτίες, ούτε μπορώ να κρίνω κάποιον».

Για τη δήλωση του Χρ.Ξηρού ότι πιστεύει στην ένοπλη δράση είπε: «Ο καθένας μπορεί να πιστεύει όπου θέλει. Δεν νομίζω ότι θα βγει κάτι, αλλά δεν μπορώ να κρίνω».

«Ας ακούσει τη συνείδησή του. Εγώ δεν μπορώ να του πω τίποτα. Μακάρι να συνέλθει και να κάνει το σωστό» είπε σε άλλο σημείο της συνέντευξης.

«Με συκοφαντούν χωρίς εγώ να έχω πει τη γνώμη μου για αυτά που ακούγονται. Με εντάσσουν σε μία κατάσταση στην οποία δεν ανήκω» υποστήριξε, ενώ στη συνέχεια άφησε να φανεί ότι διαχωρίζει τη θέση του από τον αδελφό του Χρ.Ξηρό.

«Με ονομάζουν τρομοκράτη, έχω καταδικαστεί, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι ένας ανάπηρος κρατούμενος, δεν έχω ούτε όπλα ούτε γιάφκες. Είμαι κρατούμενος, δεν είμαι πια παράνομος, ούτε τρομοκράτης» είπε χαρακτηριστικά, ενώ δεν θέλησε να σχολιάσει την επικήρυξη του αδελφού του από τις αρχές.

Παράλληλα, είπε ότι αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υγείας τα οποία ουσιαστικά τον κρατούν στην απομόνωση. «Δεν μπορώ να είμαι σε χώρο με πολλούς ανθρώπους, κινδυνεύω λόγω των αναπηριών μου» ανέφερε.

Επίσης, κατήγγειλε ότι η νοσηλεία του στο νοσοκομείο Λάρισας «διακόπηκε βίαια», ενώ κατήγγειλε και τις συνθήκες στις οποίες είχε νοσηλευτεί και ανακριθεί στον Ευαγγελισμό αμέσως μετά τη σύλληψή του το 2002.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: