Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

«Ο Κασιδιάρης είναι εφιάλτης για την Αθήνα»...





Ξεκίνησε η μάχη για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου με βολές εκατέρωθεν, από τους υποψήφιους για τον δήμο Αθηναίων, με τον Γρηγόρη Βαλιανάτο, υποψήφιο δήμαρχο με τη «Φιλελεύθερη Συμμαχία» να βάλλει κατά του Ηλία Κασιδιάρη, χαρακτηρίζοντάς...
τον «εφιάλτη» για την πόλη της Αθήνας.

Όπως αναφέρει ο κ Βαλιανάτος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News, «ήμερα μας κουνάει το δάχτυλο, επειδή η Πολιτεία, όταν έπρεπε, δεν αντιμετώπισε τη συμπεριφορά της Χρυσής Αυγής» και προσθέτει:

«Το σύστημα είναι αυτό που του επέτρεψε να κάνει τη δουλειά του. Μπορεί όποιος θέλει να είναι φασίστας, αλλά δεν μπορεί να ασκεί βία».

Ωστόσο, ο Γρηγόρης Βαλιανάτος πιστεύει ότι θα έρθει πρώτος στον πρώτο γύρο, «διότι τον εκλέγει η τυφλή οργή του κόσμου», όπως υποστηρίζει.

Ο κ. Βαλιανάτος ρίχνει βέλη και κατά του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος, που οδήγησε τη χώρα στην τωρινή κατάσταση, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως, «δεν καταστρέψαμε όλη αυτή τη χώρα. Υπήρχαν πάντα οι αντιρρησίες, οι τρελοί, οι αιρετικοί, οι περίεργοι. Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ».

Αποκαλύπτει ότι αν εκλεγεί, ένα από τα πράγματα που θα καθιερώσει πρώτα θα είναι ο γάμος ομοφυλοφίλων και αναλύει γιατί αποφάσισε να κατέβει ως υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων.

«Θεωρώ ότι έχω μια συσσωρευμένη εμπειρία. Έχω ασχοληθεί με τον κάτω κόσμο δημοσιογραφικά, με τους άστεγους, τους φυλακισμένους, τους μετανάστες, τις πόρνες, τους αστέγους. Θεώρησα ότι έχω χρέος και πιστεύω βαθιά ότι πρέπει να ασχοληθούμε με αυτή την ανθρωπιστική κρίση και βεβαίως και με την οικονομική κρίση» δήλωσε στην εφημερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: