Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Μαρινάκης: Πειραιάς, ειναι ένα στοιχημα που έχω βάλει...


ΒΙΝΤΕΟ-Μαρινάκης: Ο Μώραλης θα είναι ο δήμαρχος...
Και τα στοιχήματα τα κερδίζω (ΒΙΝΤΕΟ)...
Χωρίς να μασήσει τα λόγια του, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, μίλησε για όλους και γι' όλα στην "Αυτοψία" του Σρόιτερ (ALPHA).
"Πέντε πράγματα που έχουμε πει οτι θα τα φτιάξουμε, θα τα φτιάξουμε. Είναι ενα στοίχημα (ο Πειραιάς) που έχω βάλει. Και μέχρι τώρα, τα στοιχήματα, τα κερδίζω".
Ο...
Σρόιτερ, που πραγματοποίησε την συνέντευξη  στο Μικρολίμανο, δίπλα στην θάλασσα -πετυχημένη, η έμπνευση του- τον ρώτησε για τις κατηγορίες Μιχαλολιάκου (που τον αποκαλεί,  Μπερλουσκόνι), ενώ μπηκε στο ψητό, κάνοντας του την ερώτηση, "το Ποτάμι του Μαρινάκη, θα υπάρξει".

Ο Μαρινάκης, ήταν σαφής: Αν ήθελε ο Μαρινάκης να φτιάξει κόμμα, θα το έφτιαχνε. Θα μπορούσε να έχει το δικό του "Ποτάμι", την δικιά του "Ελιά", ή την δική του νεα Ελλάδα, ενα ονομα που έχω σκεφτεί στο παρελθόν και μου αρέσει. Οπως και εναν νέο Πειραιά, νικητή.
Εχω μάθει να βγαίνω μπροστά. Δεν μασάω τα λόγια μου. Αν ηθελα να φτιάξω ενα κόμμα θα προσπαθούσα για το καλύτερο. Ο Μαρινάκης δεν θέλει δουλειές με το ελληνικό Δημόσιο.
Η μόνη του δουλειά, η οποία μονο λεφτά βάζει, είναι ο Ολυμπιακός. Αρα το "Μπερλουσκόνι", είναι άκυρο.
Δεν με ενδιαφέρει να φτιάξω ενα κόμμα, ή να κυβερνήσω...

Δείτε ολόκληρο το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια: