Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Τι γνώμη έχετε κ. Τσίπρα, για τους Βαρουφάκη και Μητρόπουλο?...


Στην ερώτηση του STAR, η απάντηση του Αλέξη Τσίπρα ηταν: 
 Με το χέρι στην καρδιά θα σας πω. Εκανε λάθη ο Γιάνης ο Βαρουφάκης. Τα χρεώνομαι όμως εγώ ,γιατί εγώ ήμουν ο πρωθυπουργός. Ο Βαρουφάκης γυρνάει τώρα και δίνει συνεντεύξεις, εγώ όμως έχω το άγος και τραβάω τον τροχό.
Στην αρχή η παρουσία του στην διαπραγμάτευση, έδωσε μια επωφελή δυναμική.
Αλλά θα πρεπει να σας πω, πως, όποιος... 
κι αν ήταν στη θέση του, εφόσον απέναντί μας υπήρχε μια ισχυρή ομάδα που ήθελε να τραβήξει τα πράγματα στα άκρα και να πετύχει να κάνει πραγματικότητα την "αριστερή παρένθεση", το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε...
Οσον αφορά τον Αλέξη Μητρόπουλο που κάθε μέρα βγάζει κι απο μια ανακοίνωση εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και της συμφωνίας που υπέγραψε, ο Αλέξης Τσίπρας απάντησε χαμογελώντας: Αν είχε μπει στις λίστες, τώρα, θα υποστήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ και θα έλεγε τα εντελώς αντίθετα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: