Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Στη σύζυγο του Μαρκογιαννάκη, έστειλε και φάκελλο με το ρουσφέτι ο Διευθυντής των Φυλακών!


Ο υφυπουργός απαντάει κινέζικα!
www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=61862


27/03/2005, Στο πολιτικό μνημόσυνο των Ελευθερίου & Σοφοκλή Βενιζέλου στα Χανιά by Χρήστος Εμμ. Μαρκογιαννάκηs.

Στις υπηρεσίες του Παν. Βλαστού και ο διευθυντής των φυλακών Αγιάς Χανίων Μιχάλης Κυριακάκης! Ο οποίος μάλιστα διατείνεται ότι χρησιμοποίησε και τη σύζυγο του υπουργού Χρ. Μαρκογιαννάκη για ρουσφέτι που ενδιέφερε την παρέα Βλαστού. Στην «ομάδα» φέρεται να εμπλέκεται και δικηγόρος με πρόσβαση στο υπουργείο Δικαιοσύνης.

Ο «κύριος Μιχάλης», όπως τον αποκαλούσε στις καταγεγραμμένες τηλεφωνικές τους επικοινωνίες η Αννα Χήρα, σύντροφος του Παν. Βλαστού, κινούσε τα νήματα μέσω μάλιστα και της «κυρίας που είναι στο υπουργείο» για να κανονίσει τη μεταγωγή του βαρυποινίτη από τις φυλακές Τρικάλων στις φυλακές Νέας Αλικαρνασσού.

Ο «κύριος Μιχάλης», στον οποίο η γυναίκα τηλεφωνούσε στο προσωπικό του τηλέφωνο στη φυλακή κι αυτός της έδινε αναφορά για τις κινήσεις του ζητώντας μάλιστα να μεταφερθούν στον Βλαστό, τον οποίο αποκαλεί με τον δέοντα σεβασμό «κύριο Παναγιώτη», έκανε και ρουσφέτια για κυρίες που φέρεται να είχαν σχέση με την «ομάδα».

Για να «φτιάξει μάλιστα τη δουλειά» έβαλε μέσον, όπως κόμπαζε, τη σύζυγο του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών υπεύθυνο για θέματα Δημόσιας Τάξης, Χρ. Μαρκογιαννάκη.

Οι επίμαχες συνομιλίες:

27.5.2009, έναρξη κλήσης 13.24

Χήρα: Ναι.

Μιχάλης: Κοριτσάκι τι κάνεις;

Χήρα: Καλημέρα κύριε Μιχάλη, καλά είμαι.

Μιχάλης: Με πήρε η κυρία Τιλ (αναφέρεται το επίθετο)... και με ρώταγε για τη μεταγωγή.

Μου λέει τη μεταγωγή θα την κάνουμε στην Αλικαρνασσό αλλά ξέρεις μου λέει ότι έχει απαγορευτεί τώρα, μετά από μια εβδομάδα ε... την επομένη των εκλογών, λέω εντάξει.

Χήρα: Αααα, η κυρία που είναι πάνω στο υπουργείο μου λέτε κύριε Μιχάλη;

Μιχάλης: Ε, με ποια να σου πω.

Χήρα: Αααα τώρα κατάλαβα, δεν κατάλαβα κύριε Μιχάλη με συγχωρείτε, νόμιζα λέγατε...

Μιχάλης: Με πήρε η Τιλ... δική σου η δικηγόρος και με ρώταγε. Και της είπα δεν ξέρω λέω....(ακατάληπτο) εμένα, θα το πω στη Χήρα σε σένα θα το πω;

Χήρα: Ναι, καλά της είπατε...

Μιχάλης: Ναι και πήρα τώρα, αυτή τη στιγμή μίλησα, της λέω πού είσαι μωρή, λέει είμαι σε ένα συμβούλιο, γαμώ την Παναγία μου όλο το σε συμβούλια είσαι της λέω, λέω τη μεταγωγή... Στην Αλικαρνασσό μου λέει Μιχάλη δεν, ξέρεις μου λέει, τώρα δεν μπορώ, μας απαγόρευσε ο υπουργός, την άλλη μέρα των εκλογών θα του την κάνω.

Χήρα: Α, μάλιστα, ωραία, κύριε Μιχάλη.

Μιχάλης: Αρα, λοιπόν, πες στον κύριο Παναγιώτη, όλα ωραία και μοιραία.

Χήρα: Θα του το πω, θα του πω να σας πάρει και τηλέφωνο.

27.5.2009, έναρξη κλήσης 13.27

Χήρα: Ναι κύριε Μιχάλη.

Μιχάλης: Ξέχασα να σου πω ένα άλλο. Με πήρε τηλέφωνο η κυρία που πήγαμε στο Ηράκλειο και φάγαμε, μη λέμε περισσότερα.

Μιχάλης: Και μου ζήτησε μια, ο γιος της τελείωσε τώρα τη ΣΜΑ, θυμάσαι, το έλεγε τότε.

Χήρα: Θυμάμαι, ναι.

Μιχάλης: Και τώρα θέλει να τον φέρω στα Χανιά... και λέω κάτσε μωρή, μα εγώ λέω θα τη φτιάξω τη δουλειά και πήρα τη γυναίκα του Χρήστου του Μαρκογιαννάκη του υπουργού, λέω Μαίρη μια τοποθέτηση το και το, μου λέει Μιχάλη εντάξει, της έστειλα ένα φάκελο,της λέω κυρία ΕΥΓΕΝΕΙΑ, η επιθυμία σας θα γίνει πραγματικότης, χαίρετε της λέω.

Χήρα: Αααα τώρα κατάλαβα κύριε Μιχάλη... κατάλαβα, κατάλαβα, γυρίζουν όλα είναι ρολόι και γυρίζουνε.

Μιχάλης: Ναι, και είναι εκεί τώρα στο Ηράκλειο.

Χήρα: Α κατάλαβα, κατάλαβα κύριε Μιχάλη, κατάλαβα τι μου λέτε, κατάλαβα.

Μιχάλης: Περισσότερα πρέπει να καταλαβαίνεις με αυτό που σου λέω.

Μιχάλης: Μη λέω περισσότερα...

Χήρα: Οχι, κατάλαβα.

Μιχάλης: Γενικότερα.

Χήρα: Απόλυτα.

Μιχάλης: Λοιπόν... απόλυτα. Χαίρετε.

Δήλωση Μαρκογιαννάκη

Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Χρ. Μαρκογιαννάκης δήλωσε: «Σχετικά με τα διαλαμβανόμενα στην από 27/05/2009 συνομιλία μεταξύ Μιχάλη Κυριακάκη, διευθυντή φυλακών Αγιάς Χανίων, και Χήρα Ιωάννας του Σπυρίδωνα διευκρινίζεται ότι πράγματι ο Μιχ. Κυριακάκης μετέφερε την παράκλησή του στη σύζυγό μου, που εργάζεται ως μετακλητή υπάλληλος στο γραφείο μου να διερευνηθεί η δυνατότητα τοποθέτησης τελειόφοιτου σπουδαστή της Σχολής Μηχανικών Αεροσκαφών (ΣΜΑ) στα Χανιά. Οιαδήποτε άλλη προσπάθεια ερμηνείας δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα». *

kourdistoportocali

Δεν υπάρχουν σχόλια: