Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Να αποκαλυφθούν όλοι οι πρωταγωνιστές»


«Οι πραγματικοί ένοχοι έχουν μετατραπεί σε κατηγόρους εναντίον μου. Δε θα παίξω το ρόλο του αποδιοπομπαίου τράγου. Είμαι στη διάθεση της Δικαιοσύνης, ώστε να αποκαλυφθούν όλα τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν».

Ο 45χρονος πρώην υπάλληλος του δήμου Θεσσαλονίκης απειλεί με αποκαλύψεις για την υπόθεση του ελλείμματος - «μαμούθ» και αφήνει σαφείς αιχμές σε βάρος της διοίκησης. Οπως υποστηρίζει, ο ίδιος έχει δεχτεί απειλές μετά τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης και χαρακτηρίζει φαιδρό τον ισχυρισμό ότι «ένας απλός υπάλληλος "έφαγε" 10 εκατ. ευρώ». Τα μηνύματα που στέλνει ο φερόμενος ως πρωταγωνιστής της υπόθεσης περιέχονται στο υπόμνημα που υπέβαλε χτες στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, όπου προσέφυγε, ζητώντας την άρση του περιοριστικού όρου της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα που του επιβλήθηκε.
«Δεν πρόκειται να τους διευκολύνω»
«Ουδεμία πρόθεση έχω να διαφύγω στο εξωτερικό, αλλά σκοπεύω να βρίσκομαι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση της Δικαιοσύνης, προκειμένου να διαλευκανθεί η ομολογουμένως ιδιαιτέρως σοβαρή επίδικη υπόθεση και να αποκαλυφθούν όλες οι λεπτομέρειες αυτής, αλλά κυρίως τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν. Δυστυχώς, η προσπάθεια των πραγματικών ενόχων να εμφανιστώ εγώ ως ο μόνος ''αποδιοπομπαίος τράγος'' έχει μέχρι σήμερα...... πετύχει, αλλά εγώ δεν πρόκειται να τους διευκολύνω, επιβαρύνοντας τη θέση μου με τη φυγή μου στο εξωτερικό», αναφέρει μεταξύ άλλων στο υπόμνημά του ο 45χρονος πρώην υπάλληλος του δήμου Θεσσαλονίκης. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι αν είχε πρόθεση να διαφύγει θα το είχε κάνει και δε θα εμφανιζόταν ενώπιον όλων των αρμόδιων αρχών στις οποίες κλήθηκε για να καταθέσει για τη συγκεκριμένη υπόθεση. «Σε 18 μήνες δεν θα είχα καταφέρει να πάρω τα 10 εκατ. ευρώ (!), τα οποία με κατηγορεί ο δήμος Θεσσαλονίκης ότι υπεξαίρεσα τα τελευταία δέκα χρόνια χωρίς να με καταλάβει κανείς από τη διοίκηση και τους ελεγκτές του δήμου (!) και να ζω ''ζωή χαρισάμενη'' στο εξωτερικό;», σημειώνει στο υπόμνημα.
«Δέχτηκα απειλές»
Ο 45χρονος υποστηρίζει ότι έχει δεχτεί απειλές με αφορμή τη συγκεκριμένη υπόθεση και υποστηρίζει ότι έχει γίνει σκοπός της ζωής του η αποκάλυψη των πραγματικών ενόχων. «Από τον Ιανουάριο του 2008 και μετά μοναδικός σκοπός της ζωής μου είναι αφενός η αποκάλυψη της αλήθειας και των πραγματικών υπευθύνων της όλης υπόθεσης, αλλά και η αξιοπρεπής επιβίωση της οικογένειάς μου», επισημαίνει. Ο ίδιος χαρακτηρίζει φαιδρό τον ισχυρισμό ότι ο ίδιος είναι ο μοναδικός πρωταγωνιστής στην υπόθεση. «Επ' ουδενί θα επιτρέψω να συνεχίσει να ακούγεται σε όλη την Ελλάδα το φαιδρό ότι ένας απλός υπάλληλος του δήμου Θεσσαλονίκης ''έφαγε'' 10 εκατ. ευρώ και την ίδια στιγμή οι πραγματικοί ένοχοι να έχουν μετατραπεί σε κατηγόρους εναντίον μου. Δεν πρόκειται να τους δώσω τη χαρά να επιβεβαιώσουν όσα λένε εις βάρος μου με τη φυγή μου στο εξωτερικό», υπογραμμίζει ο 45χρονος.
Η δίωξη
Ωστόσο χτες το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης επικύρωσε τη διάταξη του εισαγγελέα με την οποία απαγορεύτηκε στον 45χρονο η έξοδος από τη χώρα. Την περασμένη εβδομάδα σε βάρος του πρώην υπαλλήλου του δήμου ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για υπεξαίρεση κατ' εξακολούθηση και πλαστογραφία κατ' εξακολούθηση με βάση το νόμο περί καταχραστών σε βάρος του Δημοσίου. Η ίδια δίωξη στρέφεται και κατά παντός άλλου υπευθύνου, καθώς η έρευνα συνεχίζεται. Σύμφωνα με την έκθεση προσωρινών διαπιστώσεων που διαβιβάστηκε από την οικονομική επιθεωρήτρια στις εισαγγελικές αρχές, η δίωξη αφορά έλλειμμα 7.147.687 ευρώ που έχει διαπιστωθεί μέχρι στιγμής. Το τελικό πόρισμα της επιθεωρήτριας αναμένεται το φθινόπωρο, όταν θα διαπιστωθεί το ακριβές ύψος του ελλείμματος στα ταμεία του δήμου, το οποίο σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις αναμένεται να ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ.
kafeneio

Δεν υπάρχουν σχόλια: