Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Να σε κάψω Κώστα μου, να σ' αλείψω μέλι να γειάνει...


Εβαλε τα δυνατά του, ο μπαγάσας ο Σουφλιάς να τον αποτελειώσει.
Κι αυτός μαζί με τους υπόλοιπους.
Προσπαθεί να του εξηγήσει, πόσο τον συμφέρει να κάνει τώρα πρόωρες εκλογές.
- Ναι Κώστα μου, θα χάσουμε αλλά το ΠΑΣΟΚ, δεν θα πετύχει αυτοδυναμία, που το βάζεις αυτό;
- Ναι Γιώργο μου, αλλά εγώ θα έχω πάθει στραπάτσο και στη συνέχεια ολοι θα μου ζητάτε να παραιτηθώ. Που το βάζεις αυτό;
- Ναι, αλλά αν παραιτηθείς, θάχεις χρόνο να βλέπεις τα δίδυμα και τη Νατάσα. Ολα για το καλό σου είναι βρε Κώστα. Δεν φαντάζομαι να πιστεύεις οτι με βάζουν οι νταβατζήδες να σου προκαλώ πανικό, αμηχανία και ανασφάλεια-περισσότερη απ αυτή που σε διακατέχει εκ φύσεως;
- Φύσεως, είπες εσυ τη λέξη "φύση", Γιώργο μου; Πως τολμάς;
κουρδιστό πορτοκάλι


Δεν υπάρχουν σχόλια: