Στο πλαίσιο της εξυγίανσης
- Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ προωθείται η σύνδεση των τρένων με το λιμάνι του Πειραιά, από το καλοκαίρι του 2011 (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Αθήνα
Καταργήσεις δρομολογίων και σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων καθιερώνονται από την 1η Ιανουαρίου 2011 στον ΟΣΕ, βάσει του νόμου για την εξυγίανση και αναδιάρθρωση του Οργανισμού. Στο πλαίσιο αυτό αναστέλλονται ή καταργούνται δρομολόγια τρένων στη βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο, ενώ τα εισιτήρια θα αγγίξουν τις τιμές των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ.Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τις αρχές του νέου έτους αναστέλλονται προσωρινά ή διακόπτονται τα δρομολόγια στις γραμμές:
- Αθήνα-Αλεξανδρούπολη-Αθήνα
- Θεσσαλονίκη-Φλώρινα-Θεσσαλονίκη
- Λάρισα-Καλαμπάκα-Λάρισα
- Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα-Πάτρα
- Καλαμάτα-Μεσσήνη-ΤΕΙ-Καλαμάτα
- Κόρινθος-Τρίπολη-Ναύπλιο-Κόρινθος
- Θεσσαλονίκη-Σκόπια-Βελιγράδι-Θεσσαλονίκη
- Θεσσαλονίκη-Σόφια-Βουκουρέστι-Θεσσαλονίκη
- Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη
- Τα δρομολόγια Αθήνας-Θεσσαλονίκης 884 και 885 αναβαθμίζονται σε IC και καταργούνται οι σταθμεύσεις τους σε Αγ. Στέφανο και Αμφίκλεια.
- Τα δρομολόγια IC Express Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιούν σταθμεύσεις στο Πλατύ και στο ΣΚΑ, με το συνολικό χρόνο του δρομολογίου να διαρκεί 4 ώρες και 50 λεπτά.
- Τίθενται σε λειτουργία δύο (2) ζεύγη αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκη-Δίκαια-Θεσσαλονίκη.
- Απλοποιήσεις σταθμεύσεων σε όλα τα δρομολόγια.
- Αθήνα-Καλαμάτα-Αθήνα (χωρίς ενδιάμεσες σταθμεύσεις)
- Πλατύ - Γιαννιτσά - Πλατύ (ανταπόκριση με IC Express)
- Καλαμπάκα - Γρεβενά - Ιωάννινα - Καλαμπάκα
- Λαμία-Καρπενήσι-Λαμία
Προωθείται, ακόμα, η σύνδεση των τρένων με το λιμάνι του Πειραιά, από το καλοκαίρι του 2011 και η ανταπόκριση με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, συνδέοντας έτσι τα νησιά των Κυκλάδων και την Κρήτη με τη Βόρεια και την Κεντρική Ελλάδα.
Σε ό,τι αφορά τα καταργηθέντα δρομολόγια, στην ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρεται ότι θα αξιολογηθούν για να ενταχθούν και πάλι στο δίκτυο, με την ανάπτυξη θεματικών τρένων προσανατολισμένων σε στοχευμένες ομάδες επιβατών (π.χ. σχολικές εκδρομές σε Ναύπλιο και Φλώρινα), όπως και τουριστικές διαδρομές σε Θρησκευτικούς και Πολιτιστικούς προορισμούς.
Όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική, η τιμή των κοινών αμαξοστοιχιών θα είναι αγγίζει τις τιμές των αντίστοιχων δρομολογίων του ΚΤΕΛ.
Ενδεικτικά, η τιμή στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα από 8,90 διαμορφώνεται στα 15 ευρώ, τη στιγμή που η τιμή του ΚΤΕΛ για το αντίστοιχο δρομολόγιο είναι 17 ευρώ. Το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ, παρόμοια με το ΚΤΕΛ. Για τα Inter City η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ, με χρόνο ταξιδιού λιγότερο των 5 ωρών.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου