Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Παραίτηση Μπεγλίτη από εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ

Τη στήριξή του στον Ευ.Βενιζέλο εκφράζει ανοικτά ο κ. Μπεγλίτης



Ανακατατάξεις προκαλεί στο ΠΑΣΟΚ η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου προέδρου. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Πάνος Μπεγλίτης υπέβαλλε την παραίτησή του από τη θέση αυτή, καθώς τη θεωρεί ασυμβίβαστη με την ανοιχτή τοποθέτησή του υπέρ της υποψηφιότητας του Ευάγγελου Βενιζέλου.

Όπως δήλωσε στον realfm «ως προς τη θεσμική μου ιδιότητα έχω ζητήσει ήδη από τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να αποδεσμευτώ από τις θεσμικές μου ευθύνες γιατί θεωρώ ότι σ’ αυτή τη συγκυρία και ενόψει εσωκομματικών διαδικασιών δεν θα ήταν πολιτικά και προσωπικά ηθικό για μένα να παίζω ένα ρόλο επιτήδειου ουδέτερου. Κατά συνέπεια έχω ζητήσει να αποδεσμευτώ έτσι ώστε να συμμετάσχω σε αυτή την εσωκομματική διαδικασία εκφράζοντας την άποψή μου με βάση την προσωπική και πολιτική αντίληψη που έχω για τις υποψηφιότητες». Και ξεκαθάρισε: «Έχω επιλέξει με βάση τη δική μου αντίληψη των αναγκών της παράταξης τον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: