Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Άννα Φιλίνη σε Κουβέλη: «Έχετε μεταλλαχθεί σε εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ»



Άννα Φιλίνη σε Κουβέλη: «Έχετε μεταλλαχθεί σε εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ»
Mε μια επιστολή «κόλαφο» η δημοτική σύμβουλος Αθηναίων Άννα Φιλίνη επιτίθεται στη ΔΗΜΑΡ για μεθόδευση εξηγώντας γιατί δεν θα είναι υποψήφια βουλευτής.

Αναλυτικά η επιστολή:

«Αναγκάζομαι να απαντήσω σε διάφορες διαρροές από τη ΔΗΜΑΡ σχετικά με τον αποκλεισμό μου από τα ψηφοδέλτια της, ενώ πυκνώνουν οι πληροφορίες ότι. όλο και περισσότερο εφαρμόζεται από την ηγεσία της ΔΗΜΑΡ τις τελευταίες εβδομάδες η μέθοδος του αποκλεισμού από τα ψηφοδέλτια και απέναντι σε άλλα ιδρυτικά μέλη καθώς και γενικά σε κάθε κριτική ή διαφορετική φωνή στις οργανώσεις ανά την Ελλάδα.

Η ΔΗΜΑΡ ως εντελώς προσωποπαγές πλέον κόμμα, εφαρμόζει μεθόδους αποκλεισμών για να ολοκληρώσει γρήγορα και προεκλογικά την μετάλλαξή της από την αρχική αριστερή της φυσιογνωμία της, στο νέο μόρφωμα με τα στελέχη και τους πρώην υπουργούς του «εκσυγχρονιστικού» ΠΑΣΟΚ. Το πραγματικό πολιτικό ερώτημα στο οποίο οφείλουν να απαντήσουν είναι στη βάση ποιών πολιτικών δεσμεύσεων και ποιών πολιτικών επιλογών έπρεπε με κάθε τρόπο να εμποδίσουν την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της Αθήνας για να αποφύγουν την πιθανότατη εκλογή μου.

Η τελευταία συνεδρίαση όπου συζητήθηκε το ζήτημα του αντιδημοκρατικού αποκλεισμού μου ήταν στην Εκτελεστική Επιτροπή την Τρίτη 3 Απριλίου, όπου ομόφωνα μου πρότεινε η Ε.Ε. να είμαι κάπου «τιμητικά» στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, κάτι που δεν δέχθηκα. Η ηγεσία δεν θέλησε να αποφασιστεί η υποψηφιότητα μου στην Κεντρική Επιτροπή (συνεδρίαση 10 Μαρτίου) παρόλο που ήμουν μέλος της Κ.Ε., με στόχο όπως αποδείχθηκε να πνιγεί και να μην πάρει ευρύτερη πολιτική διάσταση ο ήδη αποφασισμένος σε στενό κύκλο αποκλεισμός μου. Με εισήγηση του Προέδρου το θέμα παραπέμφθηκε στην Νομαρχιακή Αθήνας, η οποία το παρέπεμψε στην Εκτελεστική που το παρέπεμψε πάλι στην Νομαρχιακή.

Στις 3 Απριλίου μετά από όλες αυτές τις παλινωδίες και βλέποντας ότι εγώ δεν δεχόμουν αδιαμαρτύρητα να είμαι η μοναδική Σύμβουλος της Αυτοδιοίκησης σε όλο το κόμμα που αποκλείεται από τα ψηφοδέλτια, μου προτάθηκε κάποια θέση στο Επικρατείας. Η πρότασή τους αποδεικνύει ότι τα δήθεν κωλύματα ήταν απλά προσχήματα. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να μην κατέβω υποψήφια σε μάχιμη θέση στην Α Αθήνας ή οπουδήποτε αλλού, για να μην εκλεγώ. Καθότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι εδώ και χρόνια είμαι πρώτη σε σταυρούς στην Αθήνα, όπως είχε επαληθευτεί και στις τελευταίες δημοτικές εκλογές.


Παράλληλα αποδείχθηκε ότι υπήρχε αίτημα από τους Ελεύθερους Πολίτες όπως καταγράφεται σε απόφαση της Ε.Ε. της ΔΗΜΑΡ «Να διευκολύνει η ΔΗΜΑΡ την υποψηφιότητα 2-3 στελεχών των ΕΛ.ΠΟΛ., με την μη τοποθέτηση κεντρικών στελεχών, της ΔΗΜΑΡ, στις συγκεκριμένες εκλογικές περιφέρειες».

Στο αίτημα αυτό η ηγεσία ενώ απάντησε ότι «δεν μπορεί να αποκλείσει από κανένα στέλεχος της ΔΗΜΑΡ το δικαίωμα να είναι υποψήφιος/α εάν έτσι αποφασίσει η αρμόδια οργάνωση», μετά όμως μεθόδευσε τον αποκλεισμό μου προφανώς εκτός των άλλων και για να διευκολυνθεί η συγκεκριμένη υποψηφιότητα των Ελεύθερων Πολιτών στην Α Αθήνας, ενόψει και της προσχώρησής τους για τη συγκρότηση Κοινοβουλευτικής Ομάδας.

(...) Οι συνεργασίες όμως με πρώην υπουργούς παρουσιάστηκαν ως συνεργασίες με ένα περιοδικό και ύστερα ως συνεργασίες με οικολόγους. Εξ άλλου τα ζητήματα των διευρύνσεων αυτών απλώς ανακοινώνονταν, δεν έμπαιναν υπό συζήτηση και ψήφιση. Όταν έγινε πια η τελική διεύρυνση με την ομάδα των λεγόμενων λοχαγών του «εκσυγχρονιστικού» ΠΑΣΟΚ, ήταν πλέον σαφές ότι είχαν έρθει ομάδες και όχι άτομα, ότι αυτό συνεπάγονταν πολιτικές δεσμεύσεις, ότι η ποσότητα είχε πλέον μετατραπεί σε νέα ποιότητα και ότι οι επί μέρους ψηφίδες είχαν φτιάξει μια νέα πολιτική και ιδεολογική κατάσταση».http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: