Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Αποκαλυπτικοί διάλογοι από την κομπίνα στον Οίκο του Ναύτου...

To πείραμα με τον Οίκο του Ναύτου φαίνεται ότι ήταν έτοιμοι να επαναλάβουν και με τον ΟΠΑΔ οι κατηγορούμενοι, οι οποίοι συνελήφθησαν για... το σχέδιο απάτης που αποκαλύφθηκε μετά από καταγγελία κλινικάρχη. Όπως είναι γνωστό με εντολή του οικονομικού εισαγγελέα Γαληνού Μπρη και παρουσία του επίκουρου εισαγγελέα Γιάννη Δραγάτση συνελήφθησαν οι τέσσερις πρώτοι κατηγορούμενοι να παραλαμβάνουν 205.000 ευρώ από τον ιδιοκτήτη κλινικής. Η υπόθεση έφτασε στις αρχές μετά από καταγγελία του κλινικάρχη, ο οποίος κατά την προανακριτική του κατάθεση, υποστηρίζει ότι πριν καν ολοκληρωθεί η “κομπίνα” οργάνωναν την επόμενη: «Αυτοί όπως μπήκαν στο γραφείο μου ξεκίνησαν μία συζήτηση για να πληρωθώ εκ νέου χρήματα από ταμεία για τα οποία έχω ήδη πληρωθεί (ληξιπρόθεσμα χρέη). Προσθέτει ότι «τους ενημέρωσα πως το μόνο ταμείο από το οποίο έχω εισπράξει χρήματα είναι το ταμείο του Δημοσίου (ΟΠΑΔ). Τότε ο Σ. Γκ. Με ρώτησε ποιο ήταν το ποσό της προηγούμενής μου πληρωμής. Του απάντησα περίπου 1,3 εκατομμύριο και εκείνος κάνοντας σχετικό μορφασμό μου έδειξε ότι ενθουσιάστηκε με το ύψος του ποσού. Μου είπε ότι θα μιλήσει με κάποιους ανθρώπους και ότι υπάρχει καλή πιθανότητα να πληρωθώ εκ νέου για τις οφειλές που είχα πληρωθεί ήδη από το ταμείο». Οι κατηγορούμενοι σε βάρος των οποίων έχει ασκηθεί δίωξη για τρία κακουργήματα απολογούνται αύριο το πρωί, οπότε και μετά την απολογία τους, αν δεν ζητήσουν νέα προθεσμία, ο ανακριτής με τον εισαγγελέα θα αποφασίσουν για την περαιτέρω μεταχείρισή τους. Δείτε τους αποκαλυπτικούς διαλόγους που εξασφάλισε το matrix24.gr από τη δικογραφία: Όλοι οι κατηγορούμενοι 01.11.2013 11:17 Ο διάλογος της συνάντησης μεταξύ του κλινακάρχη (Θ) και δύο κατηγορουμένων υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας (Τζ) και του Οίκου Ναύτου (Σ). … Θ: Λοιπόν (βγάζει την τσάντα με τα χρήματα πάνω στο γραφείο του) μου έφερε και την τσαντούλα η δική μου εδώ… Τζ: Άνοιξέ την Θ: και βέβαια θα την ανοίξω Τζ: (ανοίγει την τσάντα που κρατά στα χέρια της) εδώ. Θ: Τι; όχι. Παρ΄την Τζ: εδώ ρε μ… Θα μπουν εδώ. Θ: είναι πολλά δεν μπορείς να τα βάλεις εκεί. Τζ: Εδώ όπως είναι στη σακούλα. Θ: ρε είναι πολλά. Τζ: Και τί έγινε; Θ: Ρε άστην την τσάντα μην στη χτυπήσει κανένας ρε μαλάκα. Αφού θα μπεις στο αυτοκίνητο. Σ: Ενταξει κλεισ΄την Θ: 65, 65, 75, 225 τόσα Σ: 205; Θ: 205 τόσα. 411 ήταν όλα. Σ: όχι ρε. Μαζί με το ΦΠΑ ήταν 435. Θ: 435, διακόσια πέντε πεντακόσια εβδομήντα έχω εγώ εδώ πέρα. Το ΦΠΑ είναι δικό σου το πρώτο το δεύτερο είναι δικό μου. Σ: Ήτανε 223 και 12 το ΦΠΑ 235 Θ: Όχι 411 ήταν οι επιταγές και κάτι ψιλά και έκοψα 50% ακριβώς Σ: τετρακόσια σαράντα τόσα ήταν Θ: όχι τετρακόσια έντεκα και κάτι ψιλά το θυμάμαι πολύ καλά Σ: εντάξει θα το δούμε Θ: (δινει την τσαντα προς τη Τζ) εντάξει με συγχωρείς πολύ. Τώρα για 2000…. Σ: (παιρνει την τσάντα) εντάξει Θ: λοιπόν κανε εσύ το κοντρόλ σου και τα λέμε Σ: (φεύγοντας) εντάξει τα είχα υπολογίσει διαφορετικά θα τα πούμε Τζ: Τα λέμε, γεια Θ: Άντε γιατί με γάμ…ες σήμερα. 4.10.2013 Συνάντηση στο γραφείο του κλινικάρχη. Συνομιλούν ο κλινικάρχης (Θ), η υπάλληλος Τζ, ο υπάλληλος Σ και Λ. Θ: Τι χρονικό ορίζοντα έχουμε; Τα παίρνουμε όλα μέσα στον Οκτώβριο; Σ: ναι Τζ: Τώρα Λ: μιλάμε σε 10 ημέρες εκεί 16 Σ: Περιμένουμε τον καινούργιο Τζ: 15 μέρες Σ: Δεν είναι δέκα μέρες Λ: 15 Σ: 15 μερες. Εντός του Οκτωβρίου Θ: Αρα μες στον Οκτώβριο Σ: Εγώ πάντα θα σου λέω λίγο παραπάνω Τζ: Καλύτερα να σου πουν παραπάνω για να δεις και πιο γρήγορα Σ: Έχουμε ζητήσει, έχουμε αφήσει τσιμα-τσιμα, έχουμε ζητήσει 5 εκατομμύρια για να πληρώσουμε κλινικές και θα ζητήσουμε μέσα στον Οκτώβριο κι άλλα Λ: και άλλα Τζ: Για το επόμενο Σ: εσύ, εγώ θέλω να εξοφλ… Να κάνουμε όλο το παιχνίδι μέσα στα 5 εκατομμύρια τα οποία μόλις τα πάρω… Θ: Τον Οκτώβριο Σ: Και σου προγραμματίζω το δεύτερο Λ: και δεσμεύω, δεσμεύω μέρος των 5 εκατομμυρίων. 10.10.2013 Μιλάει κατηγορουμένη με άγνωστο άτομο που εργάζεται στο γραφείο του διοικητή του ΟΓΑ. Θ: καλησπέρα. Τζ., εσύ; Τζ: ναι Θ: Η Θ είμαι από το γραφείο του διοικητή του ΟΓΑ Τζ: Τί κάνεις; Θ: καλά είμαι. Να σε ρωτήσω για αυτά τα τρία που μου έδωσες. Είναι του υπουργού; Αυτά τα τρία, το τίμιο Σταυρό το… Τζ: ναι είναι γνωστός. Να σου στείλω και χαρτί άμα θέλεις. Θ: Όχι. Απλά ο διοικητής με ρώτησε. Τζ: Ναι παιδί μου Θ: Είναι του υπουργού, έτσι; Πως τον λένε τον ιδιοκτήτη; Τζ: Κ…. (Αναφέρεται το όνομα του κλινικάρχη) . Να σου στείλω και χαρτί; Δεν έχω πρόβλημα. Θ: να μου στείλεις. Να σου πω κάτι; Θα σε πάρει τηλέφωνο και ο διοικητής. Τζ: Εννοείται. Είναι και φίλος πες του, έχουμε έναν κοινό φίλο πες του του διοικητή, τον Γ. Μ. Θ: τον Μ. Εντάξει θα του το πω Τζ: να με πάρει τηλέφωνο όποτε θέλει. Θ: εντάξει, γεια. 21.10.2013 Μιλάει κατηγορούμενη με τον κλινικάρχη …. Τζ: Αφού το είπαμε. Σήμερα θα πας κάτω. Θα σε πάρουν τηλέφωνο όπου να’ναι. Θ: Εντάξει. Τζ: Τι κάνεις; Πώς είσαι; Θ: Ησυχία. Τζ: Απόλυτη ησυχία στο σπίτι. Με έχει πιάσει μια βαριεστημάρα και όλο το Σαββατοκύριακο μου βγαίνει η κούραση εμένα. Φαντάσου ότι την Πέμπτη από τον Οίκο Ναύτου έφυγε στις 7. Θ: Τι λες; Τζ: Ναι, είχαμε να τελειώσουμε το νομοσχέδιο και γίνεται πανικός, κόλαση. Θ: Τι νομοσχέδιο; Τζ: Ο Οίκος Ναύτου παίρνει άλλη μια υπηρεσία και το ΓΕΝΕ και γίνεται κόλαση, κατάλαβες; Θ: Α μάλιστα. Τζ: Και γίνεται κόλαση. Πήγαν να μας τη φέρουν εντάξει, το γλιτώσαμε, όλα μαζί, αλλά να πας στον πρόεδρο να συνεννοηθείς και πως θα το γράψεις εσύ και πώς θα το γράψει ο πρόεδρος. Καταλαβαίνεις τί έγινε… Θ: Ποιος είναι ο πρόεδρος τώρα ρε συ; Τζ: Ο Χ.Π. Πάρα πολύ φίλος, κομματικός φουλ. Θ: Τί είναι αυτό; υγειονομικό; Τζ: Κομματάρχης, κομματικός, απ΄τη Συγγρού. Μαζί είμαστε, καλό παιδί. Θ: Τον ξέρεις; Τζ: Κολλητός μου φίλος. Τι θέλεις παιδάκι μου, ότι θέλεις από τον Χ. Θ: Άμα θέλω κάτι θα μιλήσω με σένα. Τζ: Μπράβο. ή αυτός ή εγώ είμαστε κολλητοί και πώς να το πω κομματόσκυλα. Θ: εντάξει ρε ότι είναι πάρε τηλέφωνο. 22.10.2013, Η κατηγορούμενη μιλάει με το Χ.Π. … Τζ: θα το φέρει το ένταλμα, να το φέρει να είμαστε στην ημερομηνία μέσα. Π: Ναι ρε. Χθες το κανόνισε και μου είπε ότι θα έφευγε και ότι θα πήγαινε στον πρόεδρο σήμερα. Τζ: Στον πρόεδρο θα πάει; Π: Στο ελεγκτικό. Τζ: Α και αν κάνει δυο εβδομάδες; Π: Το ελεγκτικό; Γιατί θα κάνει τίποτα έλεγχο; Μία υπογραφή βάζει. Τζ: ξέρω εγώ; Εκεί πάνε με ρυθμούς σαλιγκαριού. Π: κοίτα δεν εξαρτάται αυτό από τον πρόεδρο τώρα. Αφού το περάσαμε. Τζ: Το περάσαμε; Α καλά! Τι κάνεις εσύ; Ο: καλά. Τζ: Να σου πω με το Μιλτιάδη μίλησες καθόλου; Π: Όχι. Γιατί; Τζ: για να δούμε τι έχει γίνει με το νομοσχέδιο και πως θα το βάλουμε μέσα. Π: Τί πως θα το βάλουμε μέσα; Τζ: όπως το θέλουμε εμείς ή όπως το θέλουν οι άλλοι; Π: Τώρα δεν μίλησα. Έκανε τις παρατηρήσεις. Θα δούμε θα μιλήσω. Τζ: Για μίλα. Π: θα μιλήσω με το Θ. Τζ: Α ωραία. κοιμάται και ονειρεύεται αυτός, θα έχουμε θέμα. Π: ποιος Θανάσης ρε; Τζ: Ο Θ. Μπ. με… Π: Όχι με το Θ. Μπ Τζ: με ποιόν; Π: Με το Θ. το νομικό του σύμβουλο. Τζ: Α! το Δ… Π: Όχι ρε με το Θ. σου λέω Τζ: ποιόν Θ; Π: Που είναι νομικός σύμβουλος στο Βαρβιτσιώτη. Τζ: Α δεν τον ξέρω εγώ αυτόν. Π: Ο Θ.Π. Τζ: Αυτός είναι ο νομικός του σύμβουλος; Π: ναι ρε Τζ: και εγώ νομίζω το Μπ. και λέω τι μου λέει τώρα Π: Όχι έχει και γκόμενα από καιρό που του δίνει εκεί τις εντολές και τα φτιάχνει... matrix24.gr Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια: