Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Βρήκαν 500.000 φράγκα σε λογαριασμό της Σταμάτη...



Ο διάλογος του Ακη, με τους Ελβετούς εισαγγελείς...
Πυρά και από τους Ελβετούς εισαγγελείς δέχτηκε ο πρώην υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος, καθώς στη διάρκεια της κατάθεσης, του εμφάνισαν στοιχεία που καταδεικνύουν ότι...
στον τραπεζικό λογαριασμό που διατηρούσε σε τράπεζα στην Ελβετία η Βίκυ Σταμάτη εμβάζονταν χρήματα από τη λιβεριανή εταιρεία Bluebell, μέσω της οποίας, σύμφωνα με την ελληνική δικαιοσύνη, διακινήθηκε το «μαύρο χρήμα» της μίζας για την προμήθεια των TOR-M1, σύμφωνα με το "Εθνος".
Ο πρώην υπουργός έκανε λόγο για «αδιανόητα» ευρήματα και επέμεινε ότι δεν γνωρίζει τίποτα, ενώ αναφέρθηκε σε συγγενή του, τον οποίο δεν κατονόμασε, υποστηρίζοντας ότι τροφοδότησε τον λογαριασμό της Βίκυς Σταμάτη με 250.000 ελβετικά φράγκα, με δικούς του πόρους.
Ερώτηση: Η πληρωμή ύψους 500.000 ελβετικών φράγκων έγινε με αρ. επιταγής 454387 και η επιταγή αυτή χρεώθηκε στον λογαριασμό της εταιρείας Bluebell S.A. στη Λιβερία. Πώς το εξηγείτε αυτό;
Απάντηση: Δεν το γνωρίζω, αυτά που μου λέτε είναι αδιανόητα. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με την εταιρεία Bluebell που μου αναφέρετε, ούτε η γυναίκα μου ούτε ο συγγενής μας έχουν σχέση με αυτήν. Η εταιρεία είναι του Νίκου Ζήγρα και καμία σχέση δεν έχει με μένα.
Ο κ. Τσοχατζόπουλος υποστήριξε επίσης ότι τα χρήματα κατατέθηκαν από τον άνθρωπο που έκανε το συμβόλαιο με τη Βίκυ Σταμάτη, ο οποίος αξιοποίησε ένα μέρος της δικής του ασφάλειας, που είχε ολοκληρωθεί από 35 χρόνια δουλειάς στη Γερμανία.
«Από τα χρήματα 250.000 μεταφέρθηκαν από τη δική μου ασφάλεια και το υπόλοιπο το διέθεσε από δικούς του πόρους ο παραπάνω άνθρωπος, που είναι συγγενικό πρόσωπο και δεν θέλω να αποκαλύψω το πρόσωπό του».
Ερώτηση: Η πληρωμή ύψους 500.000 ελβετικών φράγκων έγινε με επιταγή που χρεώθηκε στον λογαριασμό της εταιρείας Bluebell S.A. στη Λιβερία. Πώς το εξηγείτε αυτό;
Απάντηση: Δεν το γνωρίζω, αυτά που μου λέτε είναι αδιανόητα. Εγω δεν έχω καμία σχέση με την Bluebell, ούτε η γυναίκα μου ούτε ο συγγενής μας. Η εταιρεία αυτή είναι του Νίκου Ζήγρα και καμία σχέση δεν έχει με μένα.

EΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: