Επειδή πάντα στη Δημοκρατία το ισχυρότερο όπλο είναι ο διάλογος, ώστε η γνώμη του λαού να ακούγεται και φυσικά να γίνεται σεβαστή, προσπαθούμε, γνωστοποιώντας τις απόψεις μας, να αναδείξουμε τα προβλήματα και τις ανάγκες των συμπολιτών μας.
Το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων απασχολεί χρόνια τώρα το Δήμο μας - όπως και πολλούς άλλους Δήμους της χώρας. Ήταν και παραμένει άλυτο για το Γαλάτσι και το σημαντικότερο, δε βλέπουμε να γίνονται οι κατάλληλες κινήσεις για την επίλυσή του.
Πρόσφατα ψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο το «επιχειρηματικό σχέδιο» για τα υπόγεια πάρκινγκ στην Ηνιόχου και τη Λυσίου. Ο Δήμος θα διαθέσει «ειδικό κονδύλι», ώστε να μετατραπούν τα υπάρχοντα πάρκα σε πάρκινγκ, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην επίλυση του προβλήματος. Αυτό υποστηρίχτηκε, τουλάχιστον.
Το ότι υπάρχει ανάγκη χώρων στάθμευσης δε χρειάζεται να το συζητήσουμε. Το γνωρίζουμε όλοι. Συμφωνούμε και θέλουμε να επιλυθεί το θέμα, και μάλιστα άμεσα. Προς όφελος, όμως, των δημοτών του Γαλατσίου και αφού έχουν παρθεί όλες οι προϋποθέσεις που θα διασφαλίζουν τη σωστή κατασκευή των χώρων στάθμευσης, χωρίς να εξαφανίζονται τα δέντρα και γενικά το πράσινο.
Κατ’ αρχάς, η μελέτη στοίχισε πολλά, σε σχέση με αυτά που προσέφερε, αφού δεν έδινε και καμία σπουδαία λύση και όπως συνηθίζεται και λέγεται, ήταν αντιγραφή περασμένων μελετών. Μια γενική μελέτη που δεν επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα προβλήματα και ιδιαιτερότητες της πόλης μας και που θα μπορούσε να αφορά το θέμα της στάθμευσης και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή. Το Γαλάτσι, όμως, έχει τις δικές του ανάγκες και όποια μελέτη θα κατατεθεί θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες και να δίνει λύσεις σε αυτές ακριβώς. Ίσως, μια μελέτη που θα πρότεινε καινοτόμες ιδέες να στοίχιζε περισσότερα χρήματα, αν όμως προσέφερε τις ιδανικές για την περιοχή μας λύσεις, θα την αποδεχόμαστε. Η συγκεκριμένη μελέτη χωλαίνει, ενώ κοστίζει.
Δεύτερον, το θέμα της μίσθωσης των θέσεων στάθμευσης. Αφού ο Δήμος δε θα συμμετέχει στην εκμετάλλευση του γκαράζ, ο ιδιώτης επιχειρηματίας θα έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει ελεύθερα - και χωρίς περιορισμό και έλεγχο από την δημοτική αρχή - όποια τιμή θέλει για την ενοικίαση των θέσεων από τους δημότες. Άρα και όσοι «τυχεροί» καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία από τις ελάχιστες διαθέσιμες στους δημότες θέσεις θα τη χρυσοπληρώσουν. Αν αυτό το συνδυάσει κανείς και με το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης που προγραμματίζεται για όλη τη γύρω περιοχή, καταλαβαίνουμε ότι και τα πρόστιμα που θα έρθουν, θα είναι ένας παραπάνω πονοκέφαλος για τους κατοίκους, που αντί για λύση βλέπουν το πρόβλημα να διογκώνεται.
Ύστερα, ας μην ξεχνάμε ότι οι προηγούμενες αποφάσεις να μετατραπεί το πάρκο σε οικοδομήσιμο οικόπεδο δεν έχουν ανακληθεί μέχρι τώρα. Με δεδομένο ότι στο σχέδιο προβλέπεται η ανάπλαση της πλατείας η μελλοντική κατασκευή κτίσματος, αλλά και εκτεταμένα πλακόστρωτα, έξοδοι των κλιμακοστασίων και των ασανσέρ, απολήξεις αεραγωγών, ράμπες για είσοδο και έξοδο των οχημάτων, εκφράζουμε το φόβο ότι δε θα μείνει αρκετός χώρος για να γίνει η «καταπράσινη πλατεία» που υποσχέθηκε η δημοτική αρχή, στην οποία θα φυτευτούν «ακόμα περισσότερα δέντρα».
Για αυτό είπαμε από την αρχή ότι δεν υπάρχει καινοτομία στο σχέδιο που ακριβοπληρώσαμε, ούτε εγγύηση ότι αυτό που θα παραδοθεί στο δημότη θα είναι ένα έργο για δικό του όφελος. Χρειαζόμαστε καινοτόμα έργα που θα ανακουφίσουν το δημότη μας και θα αναδείξουν την περιοχή μας και όχι άλλη μια επανάληψη πελατειακής συνεργασίας προς ίδιον όφελος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου