Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

«Λάσπη και ψεύδη εναντίον μου» δηλώνει ο Άκης Τσοχατζόπουλος στη Βουλή

«Η αλήθεια θα κάψει τους σκευωρούς»

(Φωτογραφία: Eurokinissi )
Αθήνα
«Δεν φυγομαχώ, δεν απολογούμαι, είμαι ως μάρτυρας εδώ να δώσω τη δική μου αλήθεια» δήλωσε ο Άκης Τσοχατζόπουλος από το βήμα της Βουλής στη συζήτηση επί της -αδιέξοδης όπως την χαρακτήρισε- πρότασης βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής για την υπόθεση των υποβρυχίων. Ο πρώην υπουργός μίλησε για λάσπη και συκοφαντίες, επισημαίνοντας ότι η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ οδηγήθηκε από κάποιους με την πρόταση που κατατέθηκε σε μία ενέργεια πολιτικά, ηθικά, ακόμη και νομικά απαράδεκτη -σε έναν πολιτικό και νομικό αυτοεγκλωβισμό.

«Η συνείδηση μου η ιστορία μου και ο σεβασμός μου προς το Κοινοβούλιο δεν θα μου επέτρεπαν άλλη στάση. Είμαι εδώ γιατί σε όλη μου την πολιτιή διαδρομή ήμουν πάντα παρών και όχι απών» δήλωσε ο Άκης Τσοχατζόπουλος, αναφέροντας ότι κάποιοι φίλοι τον συμβούλευσαν να μην παραστεί στη Βουλή «νομιμοποιώντας μία διαδικασία που έχει προειλημμένη απόφαση».

«Είναι χρέος μου να υπερασπιστώ τις προοδρευτικές πολιτικές, το έργο των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, αλλά και τις ιδεολογικές στρατηγικές προσεγγίσεις, στις οποίες οι αξιόμαχες Ένοπλες Δυνάμεις έπαιζαν καθοριστικό ρόλο πάντοτε» ανέφερε.

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος συνέχισε λέγοντας πως είναι χρέος του να υπερασιστεί την πολιτική του προσφορά. «Όπως δεν κρύφτηκα εγώ και κανένας άλλος δεν μπορεί να κρυφτεί πλέον πίσω από εμένα» ανέφερε.

Μίλησε για μεθοδεύσεις προκειμένου να αποπροσανατολιστούν οι Αρχές και οι ένοχοι να κρύψουν τα ίχνη τους. «Μήπως με αδιέξοδες διαδικασίες όπως η σημερινή πολλοί θα αισθανθούν ικανοποιημένοι γιατί θα μείνουν ανενόχλητοι;» δήλωσε.

Ο πρώην υπουργός μίλησε για ψεύδη και λάσπη εναντίον του. Ανέφερε ότι η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ οδηγήθηκε από κάποιους με την πρόταση που κατέθεσε σε μία ενέργεια πολιτικά, ηθικά, ακόμη και νομικά απαράδεκτη.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: