Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ


Γράφει ο Τάκης Χατζής
(από το newpost.gr)
Όταν τον βλέπω στην τηλεόραση μου θυμίζει μάρτυρα του Ιεχωβά που προσπαθεί με απίστευτη μαεστρία να μου πλασάρει τον...παράδεισο. Ταυτόχρονα νοιώθω κάθε του λέξη σαν ένα κομμάτι φτηνού ζέρσεϊ υφάσματος που έγινε γλιστερό σάβανο και...
κόλλησε σε όλα τα κύτταρα του κορμιού μου.
Θυμώνω γιατί έχω αρχίσει να πιστεύω οτι μας θεωρεί τούβλα με τα οποία θέλει να χτίσει την ιστορία όπως αυτός την καταλαβαίνει. Είμαι όμως σίγουρος οτι οι Έλληνες είναι αρκούντως έξυπνοι για να αποποιηθούν την ηθική ευθύνη που θέλει να τους φορτώσει.
Ο κ. Παπακωνσταντίνου έχει αποτύχει. Αλλά η μικροκομματική αντίληψη περί πολιτικής χωρίς να είναι βασισμένη σε βαθιές ιδεολογικές αρχές τον διατηρεί στον θρόνο του “τσάρου”. Ο Πρωθυπουργός είναι σφόδρα προβληματισμένος και έχει βρεθεί σε αδιέξοδο εξ αφορμής μια καθαρά δική του επιλογή.
Καθημερινά ακούμε σενάρια περί εκλογών η ανασχηματισμού. Για τις εκλογές δεν μπορεί να ξέρει κανείς. Αλλά για τον ανασχηματισμό θα μπορούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση. Με λίγα λόγια ο κ. Παπανδρέου εάν τελικά αποφασίσει να “φρεσκάρει” το κυβερνητικό σχήμα θα πρέπει πρώτα να αρχίσει απο τον κ. Παπακωνσταντίνου. Γιατί αυτός είναι ο βασικός, ο κύριος συντελεστής της ασκούμενης και αποτυχημένης οικονομικής πολιτικής. Συνεπώς εάν θέλει ο κ. Παπανδρέου να στείλει ένα μήνυμα στην κοινωνία, μήνυμα ανοχής δηλαδή, πρωτίστως θα πρέπει να ξεκινήσει την πρωτοβουλία του απο τον “τσάρο”.
Κορυφαίος Υπουργός μου έλεγε χθες οτι είναι πολύ δύσκολο ο Πρωθυπουργός να αντικαταστήσει τον Υπουργό Οικονομικών γιατί μια τέτοια χειρονομία θα ήταν ταυτόχρονα αποδοχή αποτυχίας τόσο της επιλογής του όσο και της πολιτικής που μέχρι σήμερα ασκήθηκε και ταλαιπώρησε και για χρόνια θα βασανίζει τον ελληνικό λαό. Θα ήταν πολύ γενναίο αν το έκανε ο κ. Παπανδρέου. Και επειδή αυτού του είδους οι πολιτικοί υπεράνω όλων έχουν το “εγώ” τους -αφού είναι βέβαιο οτι πιστεύουν πως θα πρέπει να ευγνωμονούμε τον Θεό που είναι εδώ και μας κυβερνούν- θα είναι πολύ δύσκολο να απομακρυνθεί ο κ. Παπακωνσταντίνου. Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση τι χρεία έχει ένας ανασχηματισμός;
Η άποψή μου είναι οτι μάλλον έτσι θα περάσουμε το καλοκαίρι με την προσδοκία αλλαγών τόσο σε πρόσωπα όσο και σε πολιτικές...

Δεν υπάρχουν σχόλια: