Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Γιο- γιο...Eιναι ανόητοι αυτοί που σας τα λένε! Ο λαϊκισμός θα πεθάνει...




Τον έκανε ότι ήθελε . Γιο-γιο. Τον ξευτέλισε και στο τέλος, έτοιμος να κλάψει, είπε... και το αμίμητο : Κυρία Στάη ένιωσα βαθιά συγκίνηση τώρα που πήγα στο υπουργείο, ξέρετε γιατί? Με πλησίασε ένας αξιωματικός και μου είπε "Και τίποτα να μη μου δώσεις οικονομικά, εγώ θα πεθάνω για τη πατρίδα".
Είναι δυνατόν να 'ναι τόσο... Μα τόσο πολύ...












Έγινε τούρκος ο Μήτσος μόλις του 'πε η Στάη πως έστρωσε κόκκινο χαλί, για την υποδοχή του...

Τον έκανε τούρμπο. Και, εδώ που τα λέμε, τον είχε του χεριού της. Εύκολος αντίπαλος. Μόλις τον τσίγκλισε με το κόκκινο χαλί τον έπιασε αμόκ.
Άρχισε να χειρονομεί και να κραυγάζει: Είναι... ανόητοι αυτοί που σας τα λένε . Ο λαϊκισμός θα πεθάνει. Τι είναι αυτά που μου λέτε (για το κόκκινο χαλί που του έστρωσαν στο υπουργείο Αμυνας). Είναι σα να μου λέτε πως δεν πρέπει ένας στρατιωτικός να φοράει τη στολή του!
Ρε Μήτσο, το ίδιο είναι?...


Δεν υπάρχουν σχόλια: