Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Φυλλάδιο Υποψήφιας Βουλευτού Α' Αθηνών ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ Φαίης Μπέη



Επισυνάπττεται φυλλάδιο της υποψήφιας βουλευτού Α' Αθηνών της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ Φαίης Μπέη

ΦΑΙΗ ΜΠΕΗ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’ ΑΘΗΝΩΝ

Δεν είμαι πολιτικός.

Όσοι με γνωρίζετε, είναι μέσα από τη δημοσιογραφική
μου πορεία σε Αθηναϊκές εφημερίδες και περιοδικά, τα
τελευταία είκοσι χρόνια. Η συνέπεια μου σε ό,τι τόσα
χρόνια υποστηρίζω μέσα από τα κείμενα μου και η
επιμονή μου στην προβολή συμπολιτών μας με έντονη
κοινωνική, πολιτιστική και φιλανθρωπική δράση,
αποτελούσαν πάντα τα αδιαπραγμάτευτα στοιχεία της
επαγγελματικής μου πορείας. Εργάζομαι ανελλιπώς τη
μισή ζωή μου ακριβώς, γεγονός που μόνο ευχαρίστηση
με γεμίζει, με το αγαπημένο αναγνωστικό μου κοινό να
αποτελεί τη μεγαλύτερη επιβράβευση στη βαθιά μου
πεποίθηση ότι το ήθος, η ευγένεια, η καλλιέργεια και το
αίσθημα δικαίου συμπληρώνουν τις μικρές καθημερινές
αλλά και κορυφαίες στιγμές μας και μας κάνουν
καλύτερους σαν άτομα και σαν κοινωνικό σύνολο.
Είμαι μία πολιτικοποιημένη σαραντάχρονη πολίτης που τα τελευταία χρόνια αντιλαμβάνομαι τη χώρα μου να
ξεπουλιέται, ακούω τους φίλους μου να χάνουν τις δουλειές τους, άλλους να σκύβουν το κεφάλι και να δέχονται
εξευτελιστικούς μισθούς, άλλους να ψάχνουν δεύτερη και τρίτη απασχόληση μήπως και μπορέσουν να
ξεχρεώσουν την τράπεζα, πολλούς να εγκαταλείπουν τη χώρα και να μην ξέρουν πότε, και αν, θα επιστρέψουν.
Είδα συμπολίτες μου να χάνουν τα σπίτια τους και υπερήφανους συνταξιούχους με δακρυσμένα μάτια να
περιμένουν υπομονετικά στα συσσίτια, απελπισμένους ανθρώπους να χάνουν το κουράγιο και την αξιοπρέπεια
τους.
Η πρόταση της Λούκας Κατσέλη, του Χάρη Καστανίδη και της “Κοινωνικής Συμφωνίας” να συμμετέχω ως
υποψήφια στην Α' Αθηνών σε αυτές τις εκλογές, στάθηκε η καλύτερη ευκαιρία να αντιδράσω στο αδιέξοδο που
οδεύει η χώρα μας.
Ο προσωπικός μου αγώνας είναι να προσπαθήσω να πείσω τους νέους ανθρώπους να ξαναέρθουν κοντά στην
πολιτική, με την αθώα και ευγενή έννοια του όρου, να νοιώσουν πάλι ενεργό μέρος μίας ζωντανής κοινωνίας,
αισιοδοξία για το μέλλον και περηφάνια για την Ελλάδα. Να προσπαθήσω να πείσω το νέο Έλληνα ψηφοφόρο
πως υπάρχουν και πολιτικοποιημένοι συμπολίτες του που δεν διψούν για εξουσία και αναγνώριση αλλά που
νοιώθουν την ανάγκη ανιδιοτελούς προσφοράς στα κοινά, ειδικά στις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα
μας. Να εκπροσωπήσω τον σαραντάρη πολίτη που έχει ανάγκη να έχει το κράτος σύμμαχο και όχι απέναντι του,
που έχει ανάγκη να νοιώθει την κοινωνική δικαιοσύνη ως αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα και όχι απλά ως
“κεκτημένο” που θα τίθεται υπό διαπραγμάτευση όποτε το απαιτούν τα Μνημόνια.
Ζητώ την ψήφο σας γιατί οφείλουμε να εξασφαλίσουμε την παραμονή της νέας γενιάς στη χώρα για να
δημιουργήσει τη νέα Ελλάδα, τη δική της Ελλάδα, όπως την ονειρεύεται…
Η Φαίη Μπέη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1970, είναι παντρεμένη με τον δικηγόρο Νικόλαο Κατσαρό και μητέρα.
Τι προτείνουμε:

 Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης για έξοδο από τη κρίση ΑΝΤΙ του μονόδρομου του
Μνημονίου.
 Δίκαιη κατανομή βαρών ΑΝΤΙ οριζόντιων μέτρων που διευρύνουν τις ανισότητες.
 Στήριξη της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών ΑΝΤΙ να επιβάλλονται χαράτσια και
απανωτές μειώσεις μισθών και συντάξεων.
 Ουσιαστικό χτύπημα στην αισχροκέρδεια ΑΝΤΙ της ανεξέλεγκτης ακρίβειας.
 Διεύρυνση της φορολογικής βάσης και χτύπημα της φοροδιαφυγής, της
εισφοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου ΑΝΤΙ δυσβάστακτων φορολογικών
επιβαρύνσεων.
 Κούρεμα και ρύθμιση δανείων οφειλετών ΑΝΤΙ της χρεοκοπίας νοικοκυριών και
επιχειρήσεων.
 Ενίσχυση εργασιακών δικαιωμάτων και συλλογικών διαπραγματεύσεων ΑΝΤΙ της
εργασιακής ζούγκλας.
 Ισχυρό και αποτελεσματικό πυλώνα “δημοσίου συμφέροντος” στο Τραπεζικό σύστημα
ΑΝΤΙ της στήριξης των Τραπεζών χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
 Ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα ΑΝΤΙ της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.
 Προγράμματα δημιουργίας θέσεων εργασίας, ιδιαίτερα για τους νέους, ΑΝΤΙ της εξόδου
της νέας γενιάς στο εξωτερικό.
 Ριζική αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης και του στελεχιακού της δυναμικού ΑΝΤΙ
της κατάλυσης του δημοσίου τομέα και των “τυφλών” απολύσεων.
 Αξιοποίηση του δημοσίου πλούτου ΑΝΤΙ του ξεπουλήματος περιουσιακών στοιχείων.
 Αποτελεσματική μεταναστευτική πολιτική, αναθεώρηση του Δουβλίνου ΙΙ και έλεγχος
της λαθρομετανάστευσης ΑΝΤΙ της υποβάθμισης των αστικών κέντρων και της
καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: