Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος στις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές της 6ης Μαΐου, στην Περιφέρεια της Β’ Αθήνας, με το συνδυασμό της Λούκας Κατσέλη και του Χάρη Καστανίδη, την Κοινωνική Συμφωνία.

Όσοι από εσάς ήσασταν στην Ίδρυση της Κοινωνικής Συμφωνίας στο Ζάππειο στις 14 Μαρτίου, ενδεχομένως να θυμάστε την ομιλία μου, αφού, ως νέος, είχα μιλήσει τελευταίος στην εκδήλωση.

Η στήριξη σας με οποιοδήποτε τρόπο, θα είναι για μένα ιδιαίτερα τιμητική και σημαντική. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων από καρδιάς και είμαι στη διάθεσή σας για προσωπική επικοινωνία.

Σας επισυνάπτω και το προεκλογικό μου φυλλάδιο, στο οποίο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για μένα και τη μέχρι τώρα πορεία μου, αλλά και τους λόγους που με οδήγησαν στην απόφαση μου να ασχοληθώ με τα κοινά και να ενώσω τις δυνάμεις μου με την Κοινωνική Συμφωνία.

Καλή μας επιτυχία!

Με εκτίμηση,Σπύρος Α. Καρανικόλας

Δεν υπάρχουν σχόλια: