Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Η συνέντευξη του Σπύρου Κουβέλη….


Αναπλαση Αθηνας, Αναδασωση, Γυναικεια Επιχειρηματικοτητα, Κοινωνικη Συναινεση, Πρασινη Αναπτυξη, ΠΑΣΟΚ, Σπυρος Κουβελης
Η συνέντευξη του Σπύρου Κουβέλη….Στις 23/09/2009 συναντήθηκα με τον Σπύρο Κουβέλη και είχα στα χέρια μου τις ερωτήσεις σας.. αυτές που όσοι κάνατε τον κόπο να υποβάλλετε, τις μάζεψα σε 6 ερωτήσεις. ΟΚ, δεν ήταν και όλες δικές σας έβαλα κι εγώ την δική μου σάλτσα….

Η συνέντευξη είναι ζουμερή και όχι επιφανειακή.. προσπάθησα να ακούσω πολιτικά επιχειρήματα και να του δώσω την ευκαιρία να μας πει τις δικές του απόψεις.. να μας δώσει το δικό στίγμα σε αυτήν την προεκλογική περίοδο… τα συμπεράσματα και τα σχόλια δικά σας…

Ερώτηση 1η : Σπύρο πως και μπήκες στην περιπέτεια της πολιτικής… αν την θεωρείς βέβαια περιπέτεια την πολιτική στην Ελλάδα….
Ερώτηση 2η : Σπύρο το ΠΑΣΟΚ έχει παρουσιάσει την “Πράσινη Ανάπτυξη” σαν ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης της χώρας!!! Θέλω να μου πεις πως βλέπεις την επιρροή της στην απασχόληση, στην επιχειρηματικότητα και ειδικά στην συμμετοχή των γυναικών σε αυτό το αναπτυξιακό μοντέλο…Ερώτηση 3η : Κατεβαίνεις σαν υποψήφιος στην Α Αθήνας… στην καρδιά του μεγαλύτερου αστικού κέντρου… θέλω να μου πεις 3 πράγματα που θες να δεις αλλιώς στη ΑΘήνα ΑΥΡΙΟ!!!Ερώτηση 4η : Όλα αυτά που επαγγέλεται ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αλλά και εσύ στις ομιλίες σου, προϋποθέτει συναινέσεις και κατευνασμό συγκρουόμενων συμφερόντων! Πως θα καταφέρετε σαν κυβέρνηση να επιτύχετε να αντιμετωπίσετε αυτά το αντικρουόμενα συμφέροντα; Ποιός θα είναι αυτός ο μαγικός τρόπος;Ερώτηση 5η : Το καλοκαίρι ζήσαμε την μεγαλύτερη ίσως καταστροφή του δασικού πλούτου της Αττικής. Εγώ θέλω να ρωτήσω τι κάνουμε άμεσα τώρα… και πόσο γρήγορα θα δούμε μια πολιτική ανάκαμψης…Ερώτηση 6η : Τελικά Σπύρο οι ψηφόφοροι της Α Αθήνας ψηφίζουν έναν μέλλοντα υπουργό;
http://koukios.wordpress.com/2009/09/24/kouvelis/

Δεν υπάρχουν σχόλια: