«Βροχή» τα παράπονα
- Η αναπληρώτρια Συνήγορος του Πολίτη κυρία Καλλιόπη Σπανού (Φωτογραφία: ICON )
Αθήνα
Η οικονομική κρίση που οδήγησε σε περιστολή των δαπανών επηρέασε ευρύτερα τη λειτουργία του κράτους. Καθυστερήσεις πληρωμών, προβλήματα λειτουργίας υπηρεσιών λόγω ελλιπούς στελέχωσης σε συνδυασμό με το κύμα συνταξιοδοτήσεων, μειωμένες υπηρεσίες πρόνοιας, καθυστερήσεις στην απονομή συντάξεων και στην παροχή άλλων κοινωνικών δικαιωμάτων, ανατροπή προσδοκιών για πρόσληψη επιτυχόντων σε διαγωνισμούς, είναι ορισμένα από τα θέματα που κυριάρχησαν το 2010 στις καταγγελίες (αναφορές) των πολιτών προς το Συνήγορο του Πολίτη.Η οικονομική κρίση αποτελεί πρόκληση για τους πολιτικούς και διοικητικούς θεσμούς, καθώς απαιτείται να ενταθεί η θεσμική λειτουργία, η τήρηση των αρχών και των κανόνων του κράτους δικαίου και της δημοκρατίας, επισήμανε η αναπληρώτρια Συνήγορος του Πολίτη κυρία Καλλιόπη Σπανού κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στην οποία παρουσίασε την ετήσια έκθεση της Αρχής. Προηγουμένως την είχε παραδώσει στον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φίλιππο Πετσάλνικο.
Όπως αναφέρει Το Βήμα, από την έκθεση του 2010 προκύπτει ότι ο αριθμός των καταγγελιών των πολιτών (13.179) παρέμεινε πρακτικά στα ίδια υψηλά επίπεδα του 2009 και διατηρεί μια αύξηση της τάξης του 20% σε σχέση με την προ του 2008 περίοδο. «Σε μια χώρα όπου η εμπιστοσύνη στους θεσμούς υπήρξε ανέκαθεν ελλειμματική» επισήμανε η κυρία Σπανού, «η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και πολιτών καθίσταται πιο απαραίτητη από ποτέ. Γι' αυτό είναι κρίσιμο να αναδειχθεί η υπέρ του κοινού συμφέροντος λειτουργία των θεσμών και ο σεβασμός των δικαιωμάτων των πολιτών».
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου