Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Επίθεση Μπέου στον Πατέρα για τις κασέτες


Ως προϊόν κακοπροαίρετης συρραφής πολλαπλών τηλεφωνικών συνομιλιών με τον Νικόλα Πατέρα, χαρακτήρισε ο Αχιλλέας Μπέος τις κασέτες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τον Αλέξη Κούγια.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Μπέος τόνισε σε συνέντευξη Τύπου:

«Ασχολούμαστε με μια στημένη υπόθεση από έναν άνθρωπο που για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν προσωπικός μου φίλος. Σκοπός του ήταν να στιγματίσει εμένα προσωπικά , αφού εγώ ήμουν η αιτία να απομυθοποιηθεί μετά τη ρήξη που είχαμε στο Δ.Σ. της Λίγκας στις 17 Δεκεμβρίου. Μετά αποχώρησε για πάντα από τον χώρο του ποδοσφαίρου. Αυτός είναι ο Ν. Πατέρας. Είχαμε πολλές επαφές κάθε ημέρα και μου είχε εκμυστηρευτεί πως είχε καταγεγραμμένες συνομιλίες πολλών ανθρώπων, αλλά δεν πίστευα πως θα έκαναν το ίδιο και για τις δικές μας συζητήσεις. Αυτά που αναφέρονται στις κασέτες είναι προϊόντα υποκλοπής και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αποδεικνύεται διάπραξη από μέρους μου οποιουδήποτε ποινικού αδικήματος και καλό είναι να ρωτήσετε τις νομικές σας υπηρεσίες να σας πουν αν αυτά που λέω ισχύουν ή όχι. Μην ακούτε μόνο την πλευρά του κ. Κούγια. Υπάρχουν και καλύτεροι δικηγόροι. Υποκλοπέας είναι ο κ. Πατέρας και θα αποδειχθεί στη δικαιοσύνη όπου θα κληθεί να λογοδοτήσει.

Ολα είναι συρραφή αποσπασμάτων, κατασκευασμένα όλα στα μέτρα του υποκλοπέα Νίκου Πατέρα. Για τον υποκλοπέα Ν. Πατέρα και τον αντιφατικό Α. Κούγια ισχύει το πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι. Προκαλώ οποιονδήποτε να καταγγείλει ενέργειά μου που είναι αντίθετη με την ελληνική δικαιοσύνη. Οσο για τις διαφορές μας με τον κ. Δαλούκα, θα τις λύσουμε στα δικαστήρια. Ουδέποτε επικοινώνησα μαζί του την παραμονή τού αγώνα Αρη- Παναθηναϊκού. Πράγματα, μετά τον αγώνα μιλήσαμε σε έντονο ύφος με αφορμή το γνωστό πέναλτυ.Καλώ τον εισαγγελέα να κάνει άρση του απορρήτου του δικού μου τηλεφώνου αλλά και του Ν. Πατέρα την επομένη του αγώνα Αρη-Παναθηναϊκού. Αυτή η βρωμερή υπόθεση θα φτάσει μέχρι το τέλος».

Μετά τη συνέντευξη Τύπου του κ. Μπέου, ο κ. Πατέρας έκανε την εξής δήλωση:

«Ό κ। Μπέος εκτός από πετυχημένος παράγοντας , πολυτάλαντος και λαλίστατος, μας απέδειξε σήμερα ότι είναι και εξαιρετικός σεναριογράφος. Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω δώσει κασέτες σε οποιονδήποτε διότι δεν έχω κασέτες στην κατοχή μου. Εάν είχαν έρθει κασέτες στην κατοχή μου θα τις είχα δώσει στον αρμόδιο εισαγγελέα. Τέλος, όσον αφορά στους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ. Μπέου, του θέματος θα επιληφθεί η δικαιοσύνη, όπου θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του».

.tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: