Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Ένα «όχι» και μία παραίτηση για το Μεσοπρόθεσμο

newpost.gr








Ένα «όχι» και μία παραίτηση για το Μεσοπρόθεσμο
Η πρώτη δημόσια δήλωση βουλευτή του ΠΑΣΟΚ ότι θα καταψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο έστω και αν διαγραφεί, δείχνει ότι ο δρόμος που επέλεξε να βαδίσει η Κυβέρνηση είναι στρωμένος με αγκάθια, τουλάχιστον ως τα τέλη του μηνός, οπότε υπολογίζεται τα νέα μέτρα να έρθουν προς έγκριση στη Βουλή.

Η δήλωση έγινε από τον κ. Αλέξανδρο Αθανασιάδη ο οποίος μιλώντας στην ηλεκτρονική σελίδα του Βήματος, δήλωσε κατηγορηματικά: «Ναι θα καταψηφίσω το μεσοπρόθεσμο. Γνωρίζω ότι θα διαγραφώ. Τα έχω μετρήσει όμως όλα έως και την τελευταία λεπτομέρεια».

Μάλιστα σε ερώτηση εάν υπάρξουν και άλλοι βουλευτές που θα καταψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμό, τι θα συμβεί μιας που η κυβέρνηση θα απολέσει την δεδηλωμένη ο κ. Αθανασιάδης είπε: «Αυτό είναι το μεγάλο δίλημμα. Εγώ υπηρετώ τις αξίες μου και θα πράξω το καθήκον μου, αυτό που συμφέρει την χώρα».

Η διαφωνία του κ. Αθανασιάδη εστιάζεται κυρίως στην πώληση της ΔΕΗ, «αντί πινακίου φακής», όπως λέει.

Την ίδια στιγμή, ο κ. Γιάννης Αμοιρίδης, μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη «Καλημέρα Ελλάδα» εμφανίστηκε έτοιμος να παραιτηθεί: «Αν ψηφιστεί το Μεσοπρόθεσμο παραδίδω την έδρα μου», είπε χωρίς να διευκρινίσει αν θα παραδώσει την έδρα του πριν ή μετά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου.

Σημειώνουμε ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις ανωτέρων στελεχών, το ΠΑΣΟΚ δύσκολα μπορεί να αντέξει περισσότερες από δύο αρνητικές ψήφους βουλευτών του χωρίς να οδηγηθεί σε εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: