Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

«Έχω εμπιστοσύνη στον Σαμαρά» δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Π.Ψωμιάδης

Συνάντηση στη Ρηγίλλης

Ο Αντώνης Σαμαράς με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη
Ο Αντώνης Σαμαράς με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Αθήνα
Συνάντηση με τον Αντώνη Σαμαρά είχε στα γραφεία της ΝΔ, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος χαρακτήρισε τη συνάντηση πολύ εποικοδομητική και όπως είπε διαπίστωσε τον προβληματισμό του προέδρου του κόμματος, για την πορεία του τόπου.

«Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά και είμαι δίπλα του» δήλωσε ο κ. Ψωμιάδης ο οποίος και κάλεσε τον πρόεδρο της ΝΔ να αντισταθεί στις πιέσεις που δέχεται.

Ο κ. Ψωμιάδης ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να είναι υποψήφιος βουλευτής τονίζοντας πως «εγώ έφυγα μόνος μου».

Υπενθυμίζεται ότι ο Παναγιώτηε Ψωμιάδης έχει τεθεί σε προσωρινή αργία με απόφαση του γγ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Ευθύμιου Σώκου.

Η απόφαση του γενικού γραμματέα ελήφθη μετά την καταδίκη του κ. Ψωμιάδη σε φυλάκιση ενός έτους (με τριετή αναστολή) για παράβαση καθήκοντος.

Ο ίδιος ο κ. Ψωμιάδης θεωρεί ότι διώκεται πολιτικά και έχει προσφύγει στο ΣτΕ.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: