«Το άνοιγμα όλων των επαγγελμάτων έχει ήδη νομοθετηθεί.. Εσείς από πλευράς σας, σας το είχα πει και την προηγούμενη φορά, είχατε πράγματι καταλήξει σε μια συμφωνία με τον προηγούμενο Υπουργό. Αυτό δεν σας το αμφισβήτησα ποτέ. Μια συμφωνία, η οποία θα κατέληγε σε ένα Προεδρικό Διάταγμα, που ποτέ όμως δεν καταλάβατε ότι αυτό το Προεδρικό Διάταγμα δεν θα το υπέγραφε ο Δημήτρης ο Ρέππας, αλλά θα το υπέγραφε ο Γιάννης ο Ραγκούσης, με τον οποίο δεν είχατε μιλήσει ποτέ» τόνισε ο κ. Ραγκούσης.
«Υπάρχει για εσάς το εύλογο ερώτημα: δεν υπάρχει συνέχεια στην κυβέρνηση; Βεβαίως υπάρχει, όταν υπάρχουν αποφάσεις συλλογικών οργάνων. Εάν είχε συνέλθει το υπουργικό συμβούλιο, και είχαμε αποφασίσει με τη συμμετοχή και τη δική μου ως υπουργού εσωτερικών, μετά από εισήγηση, ότι πρέπει να μείνει κλειστό το επάγγελμα των ταξί και είχαμε πάρει τέτοια απόφαση, τότε αυτό βεβαίως και θα δέσμευε τον οποιονδήποτε ερχόταν στη θέση του κ. Ρέππα. Όμως, σας το είπα και την προηγούμενη φορά ότι τέτοια απόφαση σε συλλογικό κυβερνητικό όργανο ποτέ δεν λήφθηκε» ξεκαθαρίζει ο υπουργός και συνεχίζει λέγοντας «Η απόφαση ήταν της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας, όπως θα μπορούσε να είναι και οποιουδήποτε άλλου Υπουργού στο πλαίσιο των περιθωρίων που έχει από το σύνταγμα και το νόμο, να χειρίζεται κάποια θέματα όπως νομίζει. Αλλά εδώ, έφτασε το θέμα την υπογραφή μου να την βάλω εγώ, ο οποίος έχω άλλη άποψη, και δεύτερον δεν έχω μια κυβερνητική απόφαση να με δεσμεύει, μια συλλογική κυβερνητική απόφαση, για το αντίθετο μάλιστα υπάρχει απόφαση».
ΝΔ: Εμμονή Ραγκούση στο αυταρχικό ''έτσι θέλω''
Σφοδρή επίθεση στον Γιάννη Ραγκούση για τους χειρισμούς του στο ζήτημα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος της ιδιοκτησίας ταξί, εξαπέλυσε η ΝΔ χαρακτηρίζοντας τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ως "αρχιτέκτονα του χάους".
Σε δήλωσή του ο εκπρόσωπος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γιάννης Μιχελάκης κατηγόρησε τον κ. Ραγκούση πως με την ενθάρρυνση του κ. Μόσιαλου, ο οποίος, όπως ανέφερε, «άδειασε και αποδοκίμασε τον προκάτοχό του Δημήτρη Ρέππα» ναρκοθέτησε σήμερα το διάλογο, με τους ταξιτζήδες προτού καν ξεκινήσει.
«Με τα όσα, άλλωστε, ο ίδιος δήλωσε στους εκπροσώπους των οδηγών ταξί, απέδειξε, ότι η εμμονή του στο αυταρχικό “έτσι θέλω”, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη βεντέτα με τον προκάτοχό του κ. Ρέππα», υποστήριξε ο κ. Μιχελάκης, επισημαίνοντας πως απέδειξε, ουσιαστικά, ότι μεθόδευσε σκόπιμα τα όσα συμβαίνουν σήμερα, περιφρονώντας τις ανάγκες της κοινωνίας και υπονομεύοντας την τουριστική μας βιομηχανία.
Ο εκπρόσωπος της ΝΔ κάλεσε για μια ακόμα φορά τους οδηγούς ταξί να επιδείξουν υπευθυνότητα και να μην προχωρήσουν σε αποκλεισμούς αεροδρομίων, λιμανιών και οδικών αξόνων, τονίζοντας πως η επιδίωξη του κ. Ραγκούση να προκαλέσει κοινωνικές συγκρούσεις δεν πρέπει να περάσει.
Ο κ. Μιχελάκης κατηγόρησε παράλληλα τον πρωθυπουργό πως παραμένει σε ρόλο παρατηρητή που αρκείται να εγκρίνει ό,τι του φέρνουν οι υπουργοί του, όσο αντίθετα κι αν είναι αυτά.
«Κίνημα» 21 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για τα ταξί
Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση στο εσωτερικό της κυβέρνησης με τις διαφωνίες βουλευτών για τους χειρισμούς της να γίνονται εντονότεροι.
Επιστολή έστειλαν 21 βουλευτές στο γραμματέα της ΚΟ του κόμματος Βασίλη Έξαρχο ζητώντας να συγκλιθεί άμεσα το ΚΤΕ Μεταφορών προκειμένου να συζητηθεί το ζήτημα των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί αλλά και το ισχυρό πλήγμα που δέχεται ο τουρισμός και η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Μεταξύ αυτών η Τόνια Αντώνιου και ο Νίκος Σαλαγιάννης οι οποίοι από την πρώτη στιγμή είχαν επικρίνει τις κίνησεις Ραγκούση.
Αργά το μεσημέρι ο Γιάννης Ραγκούσης ενημέρωσε τους δημοσιογράφους ότι χθες, Τρίτη σε συνεννόηση με το Βασίλη Έξαρχο και τον πρόεδρο του ΚΤΕ Μεταφορών Γιάννη Αμοιρίδη είχαν συμφωνήσει να γίνει το ΚΤΕ την επόμενη εβδομάδα - απόφαση για την οποία η ΚΟ του κόμματος είχε ενημερωθεί. Γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει ότι εσωτερικά του κόμματος ξυπνά ένα... κίνημα κατά του Γιάννη Ραγκούση.
Νωρίτερα τις διαφωνίες τους είχαν εκφράσει και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Παπουτσής και Μαρία Σκραφνάκη.
Μιλώντας στη Βουλή ο κ. Παπουτσής, έκανε λόγο για δογματισμό και κάλεσε την κυβέρνηση να πάει άμεσα σε διάλογο με ιδιοκτήτες ταξί. Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί η δήλωσή του ότι αν η ρύθμιση ερχόταν ως νομοθετική και όχι ως Προεδρικό Διάταγμα δεν θα περνούσε.
Παραλληλα, έκκληση για διάλογο αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις για την απελευθέρωση του επαγγέλματος απηύθυνε και η βουλευτής Ηρακλείου, Μαρία Σκραφνάκη, εκτιμώντας παράλληλα ότι κριτήριο για τις όποιες αλλαγές θα πρέπει να είναι τα πληθυσμιακά κριτήρια.
Η βουλευτής μάλιστα κάλεσε αφενός τους ιδιοκτήτες ταξί να απομακρυνθούν από τα αεροδρόμια και τα λιμάνια και τον Υπουργό Υποδομών όμως να συζητήσει τα πληθυσμιακά κριτήρια. Μάλιστα η κα Σκραφνάκη επικαλέστηκε το «άνοιγμα» του επαγγέλματος των φαρμακοποιών που δεν απελευθερώθηκε πλήρως και κάλεσε την κυβέρνηση να το μελετήσει.
Η διαφωνία του Δημήτρη Παπουτσή και της Μαρίας Σκραφνάκη πάντως έρχονται να προστεθούν σε σειρά άλλων τοποθετήσεων κυβερνητικών βουλευτών που έχουν διατυπώσει ανάλογες ενστάσεις.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Κώστας Μαρκόπουλος ζήτησε από τον υπουργό να καθίσει σε διάλογο ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ και να τηρήσει τη συμφωνία της κυβέρνησης και του προκατόχοχου του στο υπουργείο, Δημήτρη Ρέππα. Μάλιστα ζήτησε να το κάνει συντομότατα και όχι όπως έκανε στην υπόθεση της Κερατέας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου