Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

"Δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο ο Παπανδρέου να είναι υποψήφιος"...



«Δεν ξέρω καν αν θα είμαι υποψήφιος εγώ...»...
«Το ενδεχόμενο ο Γιώργος Παπανδρέου να είναι υποψήφιος στο ΠΑΣΟΚ δεν έχει αποκλειστεί», δήλωσε στον realfm 97,8 ο Θεόδωρος Πάγκαλος, τονίζοντας ότι δεν θέλει να δεσμευθεί ακόμα. Μάλιστα, ο... αντιπρόεδρος της κυβέρνησης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να είναι και ο ίδιος υποψήφιος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω καν αν θα είμαι υποψήφιος εγώ. Όλοι μπορεί να είμαστε υποψήφιοι, όλα τα μέλη του ΠΑΣΟΚ» και συμπλήρωσε πως «δεν ρέπω προς την υποψηφιότητα σε διάφορες κομματικές θέσεις, δεν το έχω ξανακάνει, αλλά επαναλαμβάνω ότι όλα τα μέλη έχουν το δικαίωμα να είναι υποψήφια». Σημείωσε ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ διαχειρίστηκε μία κρίση που δεν δημιούργησε ο ίδιος και η όποια κριτική έπρεπε να είχε γίνει εγκαίρως. «Μία και μοναδική υποψηφιότητα δεν θα υπάρξει. Πρέπει να στηθούν κάλπες», υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.

Σχολιάζοντας τη χθεσινή ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, ο Θεόδωρος Πάγκαλος σημείωσε ότι ήταν μία ομιλία για το πόσο κακή είναι η ΝΔ μπροστά σε ένα ακροατήριο που ήξερε ήδη πόσο κακή είναι η αξιωματική αντιπολίτευση. Επίσης, προέβλεψε μετά τις εκλογές συγκυβέρνηση στην οποία δεν θα είναι πρωθυπουργός ο Αντώνης Σαμαράς γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν έχει κανένα λόγο να τον δεχθεί αρχηγό.
real.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: