Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Δήλωση του επιχειρηματία Γ. Σαχπατζίδη για το σπίτι του Τσοχατζόπουλου



"ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΜΙΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑ"

Γραπτή δήλωση εξέδωσε ο επιχειρηματίας Γιώργος Σαχπατζίδης για την αγορά ακινήτου από την σύζυγο του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ Άκη Τσοχατζόπουλου, όπου και αναφέρει πως: "Δεν έχω καμία απολύτως ανάμιξη με την αγοραπωλησία του ακινήτου της οδού Δ. Αρεοπαγίτου, στο οποίο...



...αναφέρονται πρόσφατα δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου. Η εταιρία TORCASO, που στα σχετικά δημοσιεύματα φέρεται ότι υπήρξε στο παρελθόν ιδιοκτήτης του ακινήτου, αποκτήθηκε από εμένα πολλά χρόνια μετά τη μεταβίβαση του εν λόγω ακινήτου. Η εταιρία NOBILIS μου είναι άγνωστη και την ύπαρξη της πληροφορήθηκα για πρώτη φορά από τα δημοσιεύματα του Τύπου. Επιπλέον, δεν έχω απολύτως καμία ανάμιξη ούτε και με τα ακίνητα που υπήρξαν αντικείμενο ανταλλαγής μεταξύ της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου και του Ελληνικού Δημοσίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: