Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Παραιτήθηκε από τη θέση του επικεφαλής του ΔΝΤ ο Ντομινίκ Στρος-Καν

Υπό το βάρος των πιέσεων

(Φωτογραφία: Reuters )
Νέα Υόρκη
Παραιτήθηκε από τη θέση του επικεφαλής του ΔΝΤ ο Ντομινίκ Στρος-Καν, ο οποίος κρατείται εδώ και λίγες μέρες στις φυλακές Ράικερς, όπως ανακοίνωσε το ΔΝΤ.

«Αρνούμαι όλες τις κατηγορίες εναντίον μου, αλλά με μεγάλη απογοήτευση αισθάνομαι ότι πρέπει να παραιτηθώ» αναφέρει στην επιστολή παραίτησής του ο Στρος-Καν. Πρόσθεσε ότι σκέφτεται την οικογένειά του και με την κίνησή του αυτή θέλησε να προστατέψει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Αναλυτικά η επιστολή του:

«Με απέραντη θλίψη αναγκάζομαι να υποβάλλω στο Διοικητικό Συμβούλιο την παραίτησή μου από την θέση του γενικού διευθυντή του ΔΝΤ.

»Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι πρώτα την σύζυγό μου-την οποία αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε-τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου.

»Σκέφτομαι, επίσης τους συναδέλφους μου στο Ταμείο, που μαζί έχουμε κάνει σπουδαία πράγματα τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια.

»Σε όλους θέλω να πω ότι αρνούμαι κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς που έχουν γίνει εναντίον μου.

»Θέλω να προστατέψω το Ταμείο που έχω υπηρετήσει με τιμή και αφοσίωση και κυρίως θέλω να αφιερώσω όλη μου τη δύναμη, όλο μου το χρόνο και την ενέργειά μου στην παρουσίαση αποδείξεων για την αθωότητά μου».

Το ΔΝΤ αναφέρει ότι μέχρι να βρεθεί ο διάδοχος του Στρος-Καν, χρέη διευθυντή θα εκτελεί ο Τζον Λίπσκι.

Το τελευταίο 24ωρο είχαν αυξηθεί οι πιέσεις προς τον πρώην ισχυρό άνδρα του ΔΝΤ για την παραίτησή του.

Μετά την Ευρώπη την πόρτα της εξόδου από το ΔΝΤ έδειξαν την Τετάρτη στον Ντομινίκ Στρος-Καν και οι ΗΠΑ, με τον Αμερικανό υπουργό Οικονομικών Τ. Γκάιτνερ να δηλώνει ότι ο Στρος Καν δεν είναι σε θέση να διευθύνει.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: