''Τέλος'' γράφτηκε και μάλιστα πρόωρα, στο σενάριο τοποθέτησης του Παναγιώτη Γιαννακόπουλου στη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου στη θυγατρική των ΕΛΤΑ, την ΕΛΤΑ-Ταχυμεταφορές Α.Ε.. Με επιστολή που έστειλε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο κ. Γιαννακόπουλος επικαλούμενος προσωπικούς λόγους ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία ότι δεν μπορεί να αναλάβει την Διοίκηση της θυγατρικής.
Είναι πολύ κοντά ο χρόνος που η πολιτική ηγεσία του ΥΥΜΕΔ, μαζί με τα ΕΛΤΑ και άλλους εποπτευόμενους φορείς, ανακοίνωσε και τη διοίκηση της ΕΛΤΑ-Ταχυμεταφορές Α.Ε. με την τοποθέτηση του Οικονομολόγου, Διοικητικού και Οικονομικού στελέχους του ΟΤΕ, όπως έγραφε η ανακοίνωση, Π. Γιαννακόπουλου στην θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας.
Η τοποθέτηση αυτή σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως από τους συνταξιούχους του ΟΤΕ και αποτέλεσε αντικείμενο πολλών συζητήσεων τόσο στον εργασιακό χώρο του ΟΤΕ, όσο και του ΕΛΤΑ όπου ειπώθηκαν πολλά για το αν μπορεί ο συγκεκριμένος να ασκεί τα καθήκοντα του. Ακόμη αντικείμενο σχολιασμού, εκτός των άλλων αποτέλεσε και το γεγονός ότι, όντας συνταξιούχος του ΤΑΠ-ΟΤΕ, όπως και εμείς εξακριβώσαμε επικοινωνώντας με το Ασφαλιστικό Ταμείο, γεγονός που ο ίδιος πεισματικά αρνιόταν και έλεγε ότι ήταν κατά το παρελθόν υπάλληλος-στέλεχος του ΕΟΤ και ότι έγινε αναγραμματισμός στην ανακοίνωση του Υπουργείου. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...
Ακούστηκαν και άλλα πολλά, πάρα πολλά για τον συγκεκριμένο, που δεν αναφέρουμε, τα οποία ίσως αποτέλεσαν την αφορμή για το Υπουργείο να τον οδηγήσει στην οικειοθελή έξοδο, προτού τοποθετηθεί από τη Συνέλευση των Μετόχων των ΕΛΤΑ στη διοίκηση της εταιρείας.
Έτσι έληξε η ''περιπέτεια'' του Π. Γιαννακόπουλου στην ΕΛΤΑ-Ταχυμεταφορές Α.Ε. και αποχώρησε για ''άγνωστες'' πολιτείες, ίσως τη Σουηδία, ίσως την Ινδία, ίσως την Αυστραλία ή κάπου αλλού, το ζητούμενο όμως είναι τι γίνεται με την Διοίκηση της θυγατρικής.
Ελπίζουμε ότι η περίπτωση Γιαννακόπουλου να έκανε κάποιους σοφότερους και να μην έχουμε επανάληψη τέτοιου φαινομένου. Ο μέτοχος ΕΛΤΑ έχει πολλές λύσεις και μάλιστα εντός της επιχείρησης. Άς επιλέξει σήμερα και όχι αύριο ένα διοικητικό στέλεχος του και να το τοποθετήσει στη διοίκηση της θυγατρικής.
Ο χρόνος είναι απαγορευτικός για περαιτέρω καθυστέρηση. Χάθηκαν ήδη έξι μήνες, η επιχείρηση πάει από το κακό στο χειρότερο και οποιαδήποτε επιπλέον καθυστέρηση θα είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
Οι εργαζόμενοι δεν διαθέτουν επιπλέον υπομονή γιατί και η τελευταία εξαντλήθηκε. Αναμένουμε σήμερα κιόλας την επιλογή και την τοποθέτηση νέας διοίκησης.
paspaase.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου