Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

A. KONTOΣ : "ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΕΛΕΓΞΕΙ Η ΒΟΥΛΗ"


Τη σύσταση ειδικής επιτροπής για τον έλεγχο της κατηγορίας σε βάρος του για την υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου ζητά ο ίδιος με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής, Φίλιππο Πετσάλνικο ώστε να διαπιστωθεί η “αυταπόδεικτη αθωότητά μου”, όπως...
σημειώνει χαρακτηριστικά.
Μάλιστα ο κ. Κοντός, πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης επί ΝΔ, ζητά τη συμμετοχή σε αυτή την επιτροπή “αποκλειστικά και μόνον ανώτατων δικαστικών λειτουργών, οι οποίοι να επιλεγούν δια κληρώσεως από τη Βουλή των Ελλήνων”.
Για να διευκολυνθεί η διαδικασία ο κ. Κοντός προτείνει να οριστούν μέλη της Επιτροπής οι ανώτατοι δικαστικοί, οι οποίοι ήδη έχουν επιλεγεί και διερευνούν την αναφερόμενη υπόθεση.
“Κατ' επανάληψη έχω δηλώσει ρητά και από το Βήμα της Βουλής σε σχέση με την ερευνώμενη υπόθεση της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου, ότι δεν πρόκειται να συμβιβαστώ ούτε με τις πολιτικές μεθοδεύσεις, κυρίως της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, σε βάρος μου, ούτε με την λογική της παραγραφής των αποδιδόμενων, από τους πολιτικούς αντιπάλους μου στο πρόσωπό μου, αδικημάτων”, επισημαίνει ο κ. Κοντός στην επιστολή του.
Και συνεχίζει: “Αντιθέτως, θα επιδιώξω με κάθε νόμιμο μέσο να καταδείξω ότι χρησιμοποιήθηκαν οι θεσμικές διαδικασίες των εξεταστικών και προανακριτικών επιτροπών της Βουλής με αποκλειστικό σκοπό την εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, αδιαφορώντας για το γεγονός της παντελούς έλλειψης στοιχείων σε βάρος μου”.
Όπως σημειώνει ο πρώην υπουργός “αποτελεί για εμένα ζήτημα τιμής να αποκαταστήσω των ηθική πρωτίστως βλάβη”.
Να σημειωθεί ότι χθες, Τετάρτη, ομόφωνα υπέρ της πρότασης για παραγραφή του αδικήματος της απιστίας σε βάρος του Δημοσίου που αντιμετώπίζαν οι πρώην υπουργοί της ΝΔ Πέτρος Δούκας, Αλέξανδρος Κοντός και Ευάγγελος Μπασιάκος αναφορικά με την υπόθεση του Βατοπεδίου, τάχτηκε το Πενταμελές Δικαστικό Συμβούλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: