Όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της οργάνωσης των καταναλωτών, την μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν κατά 19,2% τα προϊόντα της ομάδας «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», 12% της ομάδας «μεταφορές» και 9,9% της ομάδας «στέγαση».
Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011
ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ 4,4% ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ
Όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της οργάνωσης των καταναλωτών, την μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν κατά 19,2% τα προϊόντα της ομάδας «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», 12% της ομάδας «μεταφορές» και 9,9% της ομάδας «στέγαση».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου